750.000 bezoekers blogverloting

Zo, de teller staat al een tijdje over de 750.000 bezoekers (whoei!), dus dat is een goede reden voor weer een blogverloting!

Ik vind het zo leuk om aluminium armbanden te maken, dat ik er eentje wil verloten (met tekst naar keuze, 6 of 10 mm. breed).
Deze maakte ik vanochtend voor mezelf:

Yay, I’ve had over 750.000 visiters on my blog, so that’s a good reason for a give-away!
I really like making these aluminium bracelets, so I’d like to give one away (with custom text, width 6 or 10 mm.).
This one I made for myself this morning:

750000blogverloting2

En deze maakte ik voor schoonzusje… samen met leren labeltjes voor mezelf…

I alsoΒ made one for my sister in law… and some leather tags for myself…

750000blogverloting

Tsja, die leren labeltjes blijven leuk he!
Dus ik wil graag deze 5 labeltjes ook verloten, leuk voor op een haakseltje van het een of ander…

I never get bored of these leather tags. So I’d also like to give away these 5 tags, they are perfect for e.g. a crochety project…

750000blogverloting1

Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten (wel een leuk reactie hoor πŸ˜‰ ) en laat even weten of je kiest voor de armband met tekst of de leren labeltjes.
Enjoy!

To enter you only have to leave a (nice πŸ˜‰ ) comment in which you tell me if you prefer to win the bracelet or the leather tags.
Enjoy!

 

35 reacties op “750.000 bezoekers blogverloting

  1. Wauw, alweer over de 750.000 bezoekers. Een duidelijk teken dat mensen je blog waarderen!! Ik hoor daar ook bij.
    Ik waag graag een kans voor de handmade labels. Dat maakt een creatie net iets meer “af”.

  2. Lieverdje wat heb je toch een boel fans! En je verdient het!
    Ik vind alles wat je maakt superleuk en zou in dit geval kiezen voor de armband. Of de labels… Of toch… Moeilijk!!! Ehm….. een armband!

  3. ik vind het altijd leuk om je blog te lezen en ik zou ook kiezen voor het armbandje. Dan ben ik de enige in Belgieland die kan pronken met jouw werkstuk

  4. Wat een leuke dingen maak je toch. Ik wil graag een kansje wagen voor de armband. Mocht ik hem winnen dan wil ik hem graag aan mijn moeder cadeau geven. Leuke actie!!

  5. Oh leuk gefeliciteerd
    Ik zou graag de labeltjes winnen ik haak sinds een maand dus dat komt goed uit op mijn haakwerk jes

  6. Allereerst gefeliciteerd!!! Wat een super prestatie! Ik ga voor de leren labeltjes. πŸ™‚

  7. Wauw! Wat een aantal…..
    Ben wel fan van je labeltjes…..heb ze al eens besteld.
    Het maakt de haakwerkjes net wat specialer.
    Dus ik doe graag mee voor de labeltjes.
    Maar dat neemt niet weg dat ik je armbanden ook erg leuk vind!

    Groetjes Monique

  8. Gefeliciteerd!! Wat een leuke actie. Ik zou graag meedoen en dan kies ik voor de armband…..

  9. Je wilt alleen leuke reacties? Nou, dat kan toch ook niet anders!
    Gefeliciteerd πŸ‘Zoveel bezoekers, een blogverloting, armbanden en labeltjes, allemaal even leuk.

    Hoewel, voor mij springen de labeltjes er uit. Zou zo leuk staan op het babydekentje-in-de-maak-voor-het-eerste-kleinkind-op-komst.

    Ga vooral zo door met verhaaltjes en leuke knutsels en ideetjes Ik blijf lezen.
    Groetjes Barbara

  10. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Sinds ik op Twitter las over de ‘achterlatertjes’ heb ik jouw blog regelmatig bezocht en heb ik me laten inspireren door jouw leuke maaksels. (En ben ik fan geworden van Trippel & Trappel, maar dat mocht ik niet hardop zeggen. πŸ˜‰ )
    Ik vind zo’n armband ook erg mooi, maar ik draag bijna nooit sieraden dus ik zou graag kans maken op de mooie labeltjes. πŸ™‚

    Blijf inspireren en op naar de volgende 750.000 bezoekers! πŸ˜€

  11. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers! En terecht: ik neem ook graag even een kijkje op je blog. Je maakt zulke leuke dingen. Daarom doe ik graag mee aan je verloting en kies dan voor de labeltjes, hoewel ik de armband ook supermooi vind…..

    Fijne zondag en een lieve groet,
    Betsy

  12. Oh wat moeilijk kiezen ,, gefeliciteerd met al die bezoekers. Toch leuk zoveel belangstelling. Ik kies voor de labeltjes. Die zijnog schattig. ..

    Lieve groet, dinah

  13. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Ik heb jouw blog pas kort geleden ontdekt, maar het is wel al één van m’n favoriete blogs geworden. Erg inspirerend en natuurlijk leuke giveaways! πŸ™‚
    Ik vind zo’n armband erg mooi, maar ik draag bijna nooit sieraden dus ik maak graag kans op de labeltjes. πŸ™‚

  14. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers ! Ik loot ook graag mee en ga voor de armband omdat ik zelf al een labeltje heb.Maar je labels vind ik wel heel mooi.Knap dat je dat zelf kunt maken !

  15. Gefeliciteerd!! Wat een mijlpaal!!
    De armband of de labeltjes… Allebei zo leuk en kiezen niet mijn sterkste punt ;-)!
    Verrast worden is ook leuk, dus eigenlijk maakt het me niet uit.

    Liefs Marieka

  16. Zoveel bezoekers. Dat kon niet uitblijven met jouw gezellige blog.
    Ik ben weg van jouw muisjes en jouw letters en teksten. Zo herkenbaar van jou.
    Mijn armbandjes van jou maken me nog steeds blij, net als het kleine hartjeslabeltje. Dat gun ik ook een van jouw andere bezoekers.
    Ik zet een linkje voor je op mijn blog.

    Fijne dag en op naar de 1.000.000 bezoekers, Margaret

  17. Door de link van Margaret kwam ik op je blog! Wat is het hier gezellig.. Ik ga je natuurlijk volgen en maak graag een kansje op z’n vette armband!! πŸ™‚

    Groetjes,
    Stefanie

  18. Wat een creativiteit laat je elke week zien! Kiezen is moeilijk maar ik kies voor de labeltjes. Leuk voor op een handgemaakt werkje.
    Groet, Gerd

  19. De leukste blog, naar mijn menig en die van heel veel anderen!
    Eigenlijk is alles wat je maakt leuk. Ik heb heel veel plezier van je huisjes ketting!
    Het allerleukst zou ik het vinden om de armband te winnen!

  20. Wauw! Wat veel bezoekers! En een nieuwe fan erbij πŸ™‚
    Die armband is echt super tof!! Dus ik doe graag mee om hem te winnen!!
    Groetjes Simone
    haakennaai.blogspot.nl

  21. 750.000 bezoekers alweer! Gefeliciteerd!
    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo gek want je hebt toch zo’n leuke blog!
    Allebei de dingen zijn hartstikke leuk… Maar ik ga denk ik toch maar voor de labeltjes.

  22. Wauw wat een aantal! Ga er vanuit dat ze niet allemaal meeloten ,dus waag ik een kansje zou het wat aan jou overlaten verras mij maar beide is leuk…. Succes verder

  23. Gefeliciflapstaart !!!!!! Wauwwwwww…… da’s niet niks, maar daarentegen kan het ook niet anders met zo’n fantastisch blog ! Toch ? ;^)
    Ik vind de armband geweldig, weet alleen niet of er verschillende maten zijn. Ik heb namelijk superdunne polsen hihihi ! Zo niet, dan weet ik zeker dat die gave labels zeker wel een mooie bestemming zullen krijgen ! Het maakt een werkstuk net even af en speciaal !
    Haakgroetjes,
    Caroline

  24. Wow wat veel bezoekers van harte gefeliciteerd hier mee.
    De labels vind ik helemaal geweldig ben net aan het haken geslagen en moet nog hard oefenen maar als ik een geslaagd werkstuk gemaakt heb lijkt het me super leuk er een kabel aan te maken.

    Hartelijke groet Marion

  25. Wow. Wat een bezoekers zeg. En wat een leuke give-away. Ik wilde je graag even feliciteren, ik kan alleen maar dromen van zoveel bezoekers op mijn blog ;-). Die labeltjes lijken me echt super geweldig. πŸ™‚

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  26. Wat een leuk blog zeg, kom hier voor t eerst. En wat zijn er al veel bezoekers me voorgegaan!!!! gefeliciteerd! Ik weet niet of ik nog mee kan doen, maar ik zou best wel de label willen winnen. Ben een beginnende haakster en t lijk me heel leuk ze zo persoonlijker te maken.
    Groetjes, Renata

  27. Ook ik kom hier voor de eerste keer, maar zeer zeker niet de laatste. Wat een prachtige armband en labels, persoonlijke tekst is super

  28. Wat leuk !!! Gefeliciteerd !!! Ben wat laat om hier een berichtje te plaatsen, maar blijkbaar is mijn vorig bericht iverdwenen. Dus nogmaals aangemeld en hopen dat het lukt deze keer. Zeer leuke give away waar ik graag aan mee doe!
    Succes verder met deze super leuke blog !!!

    Lieve groetjes, Tinne

  29. Gefeliciteerd…super.
    Ik hou zo van die leren labeltjes…zou fijn zijn om mijn “haaksels”daar helemaal mee af te maken!
    groeten, Ingrid

  30. Gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Ik ben weg van je labeltjes, ik haak veel, dat past er mooi bij!!

  31. Super leuk, die leren labeltjes!
    Die kun je zo leuk op een haakwerkje doen.
    Dan is het echt helemaal “af”.

Geef een reactie

