Sophie’s garden – tas

Met de nieuwe wolletjes die ik voor mijn verjaardag kreeg van vriendlief (Drops Cotton Merino) haakte ik het begin van Sophie’s garden.
Daarna kocht ik een saaie roze tas met als doel hem op te fleuren met een haaksel.
En 1+1=2… nou ja, niet helemaal, want het haaksel was iets te groot, dus haakte ik er nog een, maar dan een maatje kleiner.

I used the new yarn that my boyfriend gave me for my birthday (Drops Cotton Merino) to crochet a bit of Sophie’s garden.
Then I bought a boring pink bag with the plan to spice it up with some crocheting.
And so I thought adding the start of Sophie’s garden to the bag was a nice idea. Although not quite, because it was a bit too large. So I started crocheting again with a smaller crochet hook.

sophiesgardentas1

En met het oorspronkelijke (te grote) haaksel haak ik nog lekker even verder…

And I will continue crocheting on the larger one…

sophiesgardentas2

 

6 reacties op “Sophie’s garden – tas

  1. Echt heeeel mooi. Het origineel heeft iets te veel kleur naar mijn smaak maar door de jouwe vind ik het patroon opeens ook veel mooier.

Geef een reactie

