Dag lieve Spike

spike2

Spike
1999-2015

Je blijft altijd mijn allerliefste lieveling!

DSC_0022_klein2

 

 

 

 

30 reacties op “Dag lieve Spike

  1. lieve Nicole,

    ik snap je verdriet helemaal, afgelopen vrijdag heb ik mijn liefste Bruce in moeten laten slapen. Heel veel sterkte.
    Warme knuffel, Lies

  2. Heel veel sterkte! šŸ˜¦
    Wij moeten waarschijnlijk binnenkort onze bijna 14-jarige Jack Russel in laten slapen, omdat ze dement is. Heb er nu al buikpijn van šŸ˜¦ šŸ˜¦

  3. Heel veel sterkte en het is altijd erg verdrietig om je grote vriend te moeten verliezen. Heb vorig jaar mijn lieve Chippy moeten laten inslapen op 15 jarige leeftijd. En nu ik dit schrijf ligt er een kleine pup van 10 weken op mijn arm en is aan het kijken wat ik aan het typen ben. Hij kan mijn Chippy niet vervangen maar ben al weer verzot op hem. Bruce blijft in je hart en alle mooie momenten in je gedachten.

  4. Verschrikkelijk als je afscheid moet nemen van je beste vriend, begrijp wat je doormaakt maar dat maakt het verdriet voor jou niet minder erg. Veel sterkte en weet dat je verdrietig bent om iets wat je zoveel vriendschap en liefde gaf.

  5. Ohhhh…. Heel veel sterkte, Nicole! Ik wilde nog naar Spike vragen toen ik je laatst mailde, maar durfde eigenlijk niet goed….
    Een diertje dat zo lang bij je is geweest ga je heel lang missen…. bedenk dan maar dat hij geen beter huisje had kunnen wensen en krijgen dan bij jou! Hopelijk geeft dat wat troost…..

  6. Lieve Nicole,

    Wat een verdrietig bericht! Ik weet hoe je al die jaren liefdevol gezorgd hebt voor Spike en wat hij voor jou betekende. Zie nog voor me hoe hij bij het laatste haakclubje op je schoot lag en jij hem aaide. Wens je veel sterkte!

    Hier in Nepal proberen we zowel op het schooltje als voor de slachtoffers te doen wat we kunnen. Anders dan we vooraf hadden bedacht, maar fijn dat we direct iets kunnen betekenen. Ben nog wel over alert bij elke beweging en kijk steeds hoe ik weg kan.

    Heel veel liefs, Marlies Leef vanuit hier met je mee!

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  7. Zo verdrietig om je trouwe maatje te moeten missen. Heel veel sterkte! Liefs Alice

  8. Heel veel sterkte. Weet helaas ook wat het is om een lief hondje te moeten missen. Twee jaar geleden maar mis haar nog elke dag

  9. Wat is het toch vervelend om iemand te verliezen waar je veel van houdt…
    Heel veel sterkte, moge Spike rusten in vredeā¤ļø

  10. Het is heel verdrietig als je afscheid moet nemen van je hond. Ik hoop dat de mooie foto’s je mooie herinneringen aan Spike levend houden. Sterkte!

    lieve groet,
    Betsy

  11. Lieve Nicole,
    Heel veel sterkte de komende tijd. Het is heel verdrietig en erg om afscheid te moeten nemen van een geliefd huisdier. Sterkte!

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  12. Lieve Nicole,

    Ik lees het nu pas van Spike.. Heel veel sterkte met dit verlies, dit moet heel veel pijn doen na zoveel jaren samen te zijn geweest.

    Sterkte meis..

    Liefs Lique

Geef een reactie

