Nog meer leren huisjes

Ik ben, naast het origamiën (ik vouwde gisteren heel veel envelopjes… draaf ik misschien wat teveel door?), ook helemaal into de leren huisjehangertjes.
Nu maakte ik hangertjes met een leren labeltje eraan waar dan een naam of tekst op gestempeld kan worden.

Besides the origami folding (I made a huge amount of envelopes yesterday… somebody stop me! 😉 ), I’m also addicted to the leather housependants.
I made some with a leather tag attached, where I can stamp a name of word onto it.

huisjelabel1

En het leuke is dat deze ook te koop zijn!

Verder was ik gisteren met vriendlief in Den Bosch (tussen het envelopjes vouwen door 😉 ) en daar kocht ik bij de Pipoos een superschattig stempeltje.

The nice part is that they are for sale!
I also visited the town Den Bosch yesterday with my boyfriend (in between the envelope folding) and at the craft store I bought this lovely rubber stamp.

keycordstempel

Ik maakte er een hangertje van voor aan mijn keycord… zo heb ik altijd een stempeltje bij de hand. Haha…

I made it into a pendant and attached it to my lanyard… a stamp always comes in handy. Lol…

keycordstempel1

Volgende keer weer meer over de origamienvelopjes… nu eerst nog de winnaars van de blogverloting:
Envelopje 1 is voor Bianca, 2 is voor Elisa en 3 is voor Annika! Gefeliciteerd! Mailen jullie me je adres? Dan stuur ik ze op!

Next time some more folded envelopes…

4 reacties op “Nog meer leren huisjes

  1. Super bedankt voor de mooie leren labels. Wat een geweldige service en super snel geleverd zodat ik mijn maaksels meteen kan voorzien van het nieuwe label. Top!

Geef een reactie

