The making of T&T boekenleggers

Ja hoor, het was weer zo ver… Trippel & Trappel wilden nóg vaker op de foto.
Deze keer geen visitekaartjes (zou ik aan het afkicken zijn van de visitekaartjesverslaving?!), maar heuse boekenleggers!

Aan de slag dan maar…

It was that time again… Trippel & Trappel wanted to model for more photo’s.
Only this time not for business cards (how about my business card addiction?), but for book marks.
Here we go…

T&Tboekenlegger1

Als achtergrondje gebruikte ik een multifunctionele opbergbox van de Hema (I looove Hema!) en speciaal voor de gelegenheid maakte ik een mobiel van origami kraanvogels.

Maar het was het toch net niet… Dus dan maar wat anders proberen…

As a background I used a handy box and I made a mobile with origami cranes.
But it didn’t feel good, so we tried something else…

T&Tboekenlegger2

Ja, dit is beter!
En nu heb ik dus veel te veel boekenleggers met twee gezellige muisjes erop.
Ooh ja, ze hebben ook nog een leuk achterkantje, waarop Trappel er met zijn poezelige kontje op staat.

Yes, that’s better!
So now I have way too many book marks with two cute mice.
The book marks also have a back side, where Trappel is showing his cute little butt.

T&Tboekenlegger

En de origami mobiel? Die hangt aan mijn kast. Ook leuk!

And how about the origami mobile? I attached it to my cupboard. Also nice!

origamimobiel

En als je tot zover hebt gelezen, 😉 kun je meedoen met de T&T Boekenlegger Blogverloting!
Laat een reactie achter en de volgende keer laat ik weten wie een stapeltje boekenleggers heeft gewonnen. Ik kan ze tenslotte niet allemaal zelf houden (toch?).

And if you’ve come this far with reading, 😉 you can enter the T&T Book mark Giveaway!
Leave a comment and next time I’ll let you know who won some bookmarks. Because I can’t keep them all for my self (or can I?).

 

 

12 reacties op “The making of T&T boekenleggers

  1. Leuk blog, leuke boekenleggers! En de slinger van origami kraanvogeltjes ga ik ook eens proberen te maken (niet heel makkelijk, met mijn geduld, haha)

  2. Leuk blog, leuke boekenleggers!!! Heel schattig. En leuke slinger van origami kraanvogels, die ga ik ook eens proberen te maken (niet heel makkelijk met mijn geduld, haha)

  3. Ze zijn leuk, passen prima bij mijn verzameling boekenleggers 😉

  4. Wat een leukerdjes! Ik ben dol op lezen in echte boeken en werk in de bibliotheek. Zou leuk zijn om te winnen.

  5. Mijn kroost (en ik natuurlijk ook) is dol op je Trippel-Trappel spulletjes. Zo’n jaar of drie (?) geleden won ik een give-away bij je en ze waren verzot op de gewonnen buttons maar vooral op de visitekaartjes en notablokjes met Trippel en Trappel. En geloof me gerust: oudste dochter koestert nog steeds haar muizenkaartje én notablokje in haar geheime schatten-lade 🙂
    Aangezien ze intussen alledrie boekenwormen zijn, doe ik dus heel graag mee voor zo’n Trippel-Trappelboekenleggertje. Mocht ik bij de gelukkigen horen, is het hier vast een feestje (en ruzie om wie het boekenleggertje mag gebruiken 🙂
    ’n vrolijk groetje,
    sneksniltje

  6. Ben nog maar net volger van je blog, maar ik waag toch een kansje …
    Leuk voor mijn dochtertje, die dol is op boeken maar nog net niet kan lezen, over 2 weken start ze in groep 3, dus dan gaat het hard 😉

    Groetjes Monique

  7. Heel leuk ,en ik wil ook weer graag mee doen .
    Fijn weekend .
    Groetjes Geertje

  8. Onze oudste kleindochter is een echte boekenwurm…en ja ook gek van muisjes. Een boekenlegger komt altijd van pas en aan het begin van het nieuwe schooljaar , een super cadeautje . Dus voor haar waag ik mijn kans.

Geef een reactie

