Nog meer haaknaaldkettingen!

Na het succes van de vorige haaknaaldketting, maakte ik er nu nog een paar.
Ik bedacht nog een ander modelletje…

???????????????????????????????
En stiekem vind ik deze misschien nog wel leuker dan de eerste versie.
Deze heb ik mezelf toegeëigend. *kuche*

Ik maakte er nog een heleboel (als je dan toch bezig bent…) voor in mijn shopje

???????????????????????????????
Dus als je er ook eentje wilt, ga dan gauw kijken. Ze worden trouwens gratis verzonden.
Ik maakte ook nog een haaknaaldketting versie 1.0.

???????????????????????????????

En kijk eens hoe mooi de bloesem erbij staat! *loveit*

???????????????????????????????
Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijn weekend!

14 reacties op “Nog meer haaknaaldkettingen!

  1. Leuk weer hoor! Ik vind denk ik de eerste ketting juist het leukt. Zo zie je maar weer 😉 Benieuwd naar je volgende creatieve idee!

  2. Wat een leuke ketting! vind deze eerlijk gezegd ook leuker dan de eerste… Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde leuk vinden, zou vreselijk saai worden 🙂 En de bloesem met de hartjes is prachtig!

  3. O, wat staan je bloesempjes er inderdaad schitterend bij! Héél strak naar blijven kijken de komende dagen, want het wordt weer ‘gewoon’ Siberisch! Dom klimaat hier!

  4. Ook deze kettingen zijn weer erg leuk zeg!
    Wat leuk die bloesem ,echt de lente al in zicht !
    Fijn weekend hartelijke groet van ,Geertje

  5. Erg leuk idee! Mijn voorkeur gaat uit naar de 2.0. Versie. Gaaf! En ja, mooi die bloesem!

  6. geweldig leuk die haaknaaldenketting (leuk galgjewoord!) en wat geeft die bloesem toch een lekker lentegevoel 😀

  7. Ik vind trouwens de eerste haaknaaldenketting een stuk creatiever dan de tweede, wat hem erg interessant en mooi maakt voor mij 😉 neemt niet weg dat deze ook leuk en mooi is en misschien wat draagbaarder.

Geef een reactie

