Haaknaaldenketting

Ik kocht een setje bamboe haaknaalden en maakte er jasjes voor.
Ze zijn hier te bestellen.

???????????????????????????????

Ik hield alleen één haaknaald achter, de kleinste maat.
En daar maakte ik een ketting van. Ik had het idee al een tijdje geleden bedacht, maar nu had ik voor het eerst een haaknaald in handen die ik zelf kleiner kon maken.

Ik knipte een stuk van de haaknaald af (krijg ik nu de haaknaaldenmaffia over me heen?) en maakte er een hanger van.

???????????????????????????????
Van verzilverd draad maakte ik een bolletje “wol” en dat hing ik aan de haaknaald.

???????????????????????????????
En aan dat alles maakte ik een kettinkje vast.

???????????????????????????????
Ik ben er superblij mee! Whoei! 😀

P.S. Je kunt nog steeds meedoen aan de blogverloting van hieronder.

28 reacties op “Haaknaaldenketting

  1. wat een leuk idee!! zou een leuk cadeau zijn voor mijn vriendin, die is gek op haken!!

  2. Wat een superleuk idee, zou ook leuk zijn met 2 breinaaldjes erdoor.

  3. whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb zoiets eens gezien….maar de jouwe is veel en veel mooier ♥♥♥

    ik zal ze niet op de hoogte stellen hoor ha ha

    lieve groet jenneke

  4. Oh, wat een geweldig idee weer! echt superleuk en mooi gemaakt ook!
    Lfs, Lies

  5. Hoi Nicole,

    wat een superleuk idee!!! Wat voor zilverdraad heb je gebruikt???

    Groetjes,
    Carole

  6. Wat een prachtig idee weer. En ook zo mooi gemaakt. Ik denk dat hier inderdaad wel heel veel belangstelling voor zou (zal?) zijn in je shopje. Toppie hoor!

  7. Hallo Nicollie, ik heb het al eerder een reactie achter gelaten, maar ik vind deze ketting echt gaaf! Ik volg je sinds kort en ik vind al je spulletjes super! Daarom heb ik je genomineerd voor de Liebster Blog Award. Op mijn blog kun je hier meer over vinden. Liefs Else X

  8. Leuk bedacht, mooi verwerkt hoor. Daar krijg je vast en zeker geen represailles van de haaknaaldenmaffia voor. Vast en zeker gaan ze ze bestellen om er zelf mee te pronken. 😉

  9. Pingback: Nog meer haaknaaldkettingen! | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Plaats een reactie