Lettertang

Via Twitter zag ik dat er supercute lettertangen bij een van de twitteraars in de shop stond.
En laat ik daar nou al een tijdje naar op zoek zijn!

Ik ben gelijk gaan shopperdeshoppen en heb mezelf getrakteerd… soms moet mag dat best!

???????????????????????????????
En vandaag lag ie in de bus. Ik ben er gelijk mee gaan spelen…
Vriendlief wilde ook wel even spelen, maar die ging allemaal nuttige labeltjes maken, zoals “ventieltjes” en “m6”. Tssk… dat kan natuurlijk niet, he! 😉
Ik heb hem dus maar weer gauw ingepikt.

???????????????????????????????
Met mijn hoekjespons kan ik de labeltjes ook nog afgeronde hoekjes geven.
Er was namelijk nog een lettertang die dat wel kon, maar die was al uitverkocht. En die was niet in het roze verkrijgbaar. 😉

Ook via Twitter (wat is dat toch een leuk medium!) sprak ik met Annemarie, die van dat leuke haakblog.
Ze wilde wel een blogverloting houden van een haaknaald met leren jasje met je naam die ik maak, superleuk natuurlijk!
Doe je mee? Dan kun je hier je reactie achterlaten. Ze heeft ook nog een kortingscode voor mijn Etsyshopje in het berichtje staan.

8 reacties op “Lettertang

  1. Super om zo’n tang te hebben ,ik ben ook reuze benieuwd,wat je daar mee gaat doen !Maar jij zal het wel weten ,want je schud de ideen zo uit je mouw .
    Groetjes Geertje

  2. wauw! toffe tang! goh, nooit gedacht dat ik die woordcombinatie ooit zou gebruiken… ouwe tang, waterpomptang of knijptang oké, maar toffe tang, da’s voor het eerst 😉 ondertussen wel razendjaloers op dat talent van jou om leuke spulletjes te vinden…

  3. Zo’n lettertang heb ik nog uit de jaren 70! Hihi! Ik ben toen voor het eerst gewoon zonder het te melden aan mijn ouders naar het centrum van Zeist gelopen. Door de gierende sneeuw (ik was toen al gek). Als beloning heb ik toen die tang gekocht. Bij V&D. Knaloranje was ie (natuurlijk, jaren 70). Ik was verliefd!

    Mijn ouders waren heel boos, en ik was volledig doorkleumd. Maar dat deerde me niks.

    Krijg zin om m op te zoeken, maar weet niet waar te beginnen 😉

    Veel tangplezier!

Geef een reactie

