Bloesemtakken met hartjes

Bij de supermarkt zag ik perzikbloesemtakken, ik kon ze niet laten staan…
Zo mooi, met allemaal roze knopjes erin.

???????????????????????????????
En natuurlijk moesten er gehaakte hartjes in komen te hangen…

???????????????????????????????

Ik haakte negen roze hartjes in drie kleuren, gehaakt met Catania en haaknaald 2,5.

???????????????????????????????
En knoopte ze aan de takken.
Inmiddels komen de knoppen al uit: instant lente in huis!

???????????????????????????????
Hier word ik zooo blij van!

???????????????????????????????

17 reacties op “Bloesemtakken met hartjes

  1. Lekker kleurtje, die hartjes! Maar moet het niet kersenbloesem zijn? Weet niet hoor, heb geloof ik nooit perzikbloesem gezien.
    Maakt voor het idee niks uit, want leuk blijft het. En ze gaan lekker lang mee!

  2. Dat ziet er mooi uit, zeker straks als de bloesem uitkomt! En nu ook, wanneer er nog wnkel knoppen zijn!

  3. Leuk,ik heb ze afgelopen voorjaar gemaakt met kleine gehaakte bloesembloempjes en die met een lijmpistool in de takken van een bos kersenbloesem gelijmd zie hier op mijn blog
    http://mijneigenplekkie.blogspot.nl/2012/04/bloesem-bloempjes-gehaakt.html

    heb er vandaag weer op kersenbloesemtakken gelijmd voor een vriendin om over 1 1/2 week kado te geven….de takken niet in het water zetten…dan gaan de knoppen niet open en drogen in…ik heb ze in een mooie vaas gezet en zo is het in mijn huiskamer het gehele jaar door een beetje lente gebleven;-)

Geef een reactie

