Leren armbandjes met koord en parels

Vinden jullie leer met zoetwaterparels ook zo’n mooie combinatie? Ik ook. πŸ˜‰
Het stoere van leer en het verfijnde van parels. Gaat prima samen, als je het mij vraagt!

Dus ik maakte een setje armbanden van leer met tekst aan een koordje en hing er een zoetwaterparel aan.

Ik denk dat ik er nog een aantal ga maken, voor de kunstmarkt van binnenkort. Ze zijn ook zo leuk om te maken!

Hebben jullie nog tips voor leuke woorden voor erop?

En natuurlijk kun je ze weer bestellen, waarbij nog steeds 20% naar het Goede Doel van mijn Lieve Collega gaat.
Waarvoor ik deze week maar liefst 45 NamastΓ©-armbandjes maakte om op school te verkopen. Daarna was ik ze wel even beu hoor. De armbandjes dan he, niet de lieve collega.

Ooh ja, ik maakte ook nog armbandjes met kleinere letters. Daar past wat meer tekst op. Ook leuk!

Nou, ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik ga nog even wat armbandjes maken. πŸ˜‰
Toedels!

8 reacties op “Leren armbandjes met koord en parels

  1. Ik vind het geweldig wat je maakt en volg je ook op Twitter en vind je “correspondentie” met haakidee is leuk om te lezen

  2. Ze zijn prachtig Nicollie, deze zul je vast wel verkopen straks op de kunstmarkt

  3. Pingback: Leren armbanden met haaksels « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

