Gehaakte roosjesringen

Voor de Kunstmarkt van binnenkort (aj, nog maar twee weekjes en ik wil nog zoveel maken…) ben ik druk aan het haken.

Ik haakte onder andere kleine roosjes, met haaknaald 2,5. Wat voor mij erg ieniemienie is, want normaal haak ik met haaknaald 5.

Maar wel leuk om te doen zo tussendoor.
En natuurlijk maakte ik er ook eentje voor mezelf.

Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd naar jullie reacties.
Haak ik intussen even verder. πŸ˜‰

Enne ooh ja, ik heb ook de flyer van de Kunstmarkt nog niet laten zien, dus bij deze:

Leuk he!

17 reacties op “Gehaakte roosjesringen

  1. hoi Nicollie ik ben op zoek naar een tutorial voor zo’n lief klein roosje
    weet jij waar ik die kan vinden?
    wil namelijk een theepot gaan naaien heb een patroon en de knop op de deksel is een rozen knoop maar die kan ik niet vinden nou dacht ik om een roos te haken
    want hij is erg leuk!!!<3<3<3

  2. doe je ze ook in je sjopje????????
    de kunst markt is voor mij een beeeetje te ver uit de buurt. Maar ik ben op je leuke ringen lieft geworden!!!

  3. awh schattig! πŸ™‚ en wat een mooie flyer. Succes op de Kunstmarkt alvast!

  4. Pingback: Leren armbanden met haaksels « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  5. heeeeej nicollie HET lukt!!! na jou lieve email THNXXXXX, mag ik jou vragen waar jij die ringen besteld gnif, ik kan ze nog niet op mijn blog plaatsen ik ben deze maand bezig met een swap als het zover is stuur ik je ook de link en noem ik of course jou naam met link

    lieve groet jenneke

Geef een reactie

