Leren armbanden met haaksels

Nog een paar leren armbandjes, voor de Kunstmarkt.
Dit keer met haaksels in plaats van zoetwaterparels.
Ook leuk. Vind ik dan.

Niet zo voor de hand liggend, maar wel apart. En wederom vind ik de combinatie van stoer leer met schattige haakseltjes erg leuk.

Daarna haakte ik nog wat verder met mijn vertrouwde haaknaald 5.
Ik haakte broches met hetzelfde patroontje als van de gehaakte roosjesringen.
Het patroon is van Attic24. Erg makkelijk om te doen en zo klaar. En daar houd ik van.

Zo, nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte.
Dan ga ik gauw weer aan de slag, ik heb nog veel te veel dingen op mijn lijstje staan die ik voor de Kunstmarkt wil maken, ik denk niet dat me dat allemaal gaat lukken.
Maar dat geeft niet. Als het maar leuk is!

4 reacties op “Leren armbanden met haaksels

  1. Ik vind het juist een beetje jammer dat de haaksels het stoere van de armbandjes weghaalt.. maar dat is persoonlijk. Je bloemen blijven mooi 🙂

Geef een reactie

