Letters met een jasje

Bij de Xenos kocht ik hele leuke letters van mdf (ofzo), voor maar 99 cent per stuk.
Superleuk, maar wel een beetje saai.
Daar moest ik dus wat aan doen… en omdat ik van haken houd én van jasjes-om-spulletjes… nou ja, kijk zelf maar:

Gezien?
Ik haakte dus jasjes voor letters, ook lekker warm voor ze, omdat de herfst in aantocht is.
Gewoon door in het rond te haken of een lapje te haken en dat aan de achterkant dicht te maken.
Quite simple indeed!

Ik was dus ook zo klaar.
Echt een leuk tussendoorhaakseltje om te doen.

Dus nu hup, allemaal naar de Xenos. 😉

11 reacties op “Letters met een jasje

  1. Gut hoe verzin je ze weer!! Staat hartstikke gezellig die letters met hun (gekleurde:-) jasjes! Grtzz..Maddy

  2. wat lieffffff van je om de naam van een van mijn poezels te pakken. ze zal er super blij mee zijn als ze het ziet.
    Moet morgen dan toch “even” naar Xenos (ogen dicht en erdoorheen, niet te veel naar rechts en links kijken) om lettertjes te halen. Wolletjes genoeg in huis …. kuch ….haaknaalden genoeg (liggen lekker warm in hun rolletje). Begint ook tijd te worden om te punniken, meters voor om de theelichtjeshouders …… zucht, zooooo veel om te doen en veel te weinig tijd.

  3. Super simpel maar super leuk, je moet er maar op komen, ook voor de kunstmarkt? Zodra ik weer thuis ben dan ook maar eens een bezoekje aan Xenos brengen, zag ze in de online folder staan maar verder niet bij stil gestaan. Dit is wel een enorm leuk idee.

    Groetjes van Claire

  4. Wat een super leuk en simpel idee weer.
    Ga het ook doen, op naar Xenos…
    Leuke berichten zet je er altijd op, met ontzettend leuke projecten!
    Waar haal je de tijd vandaan!

Geef een reactie

