Piper & Mooney

Wie?
Nou, Piper & Mooney!
Het wordt hier steeds gezelliger, na Trippel & Trappel en nijlschaapjes Wollie en Polly, nu dus ook al Piper & Mooney.
Een tijdje geleden waren ze met vriendlief meegelift in de kofferbak en sindsdien houden ze ons gazon grasje bij. Ze grazen hier en daar. Lekker handig hoor! Hoeft vriendlief niet meer te grasmaaien. Alleen moeten ze af en toe een stukje verzet worden als ze uitgegraasd zijn. Lopen met betonnen pootjes gaat natuurlijk niet zo makkelijk…

Zijn ze niet schattig?!
Ze staan voor onze veranda met loungeset. Wat is dat genieten zeg, lekker in de schaduw in de tuin zitten…
Speciaal voor de foto wilden ze wel even een ketting om.

Vriendlief heeft trouwens hun namen bedacht… wie raadt waar ze vandaan komen, krijgt een verrassing toegestuurd. 😀

Maar eerst nog de winnaars van de blogverloting van hieronder. De retrobuttons zijn gewonnen door Joyjonne hooks. Het magneetje met uiltjesbutton door Lievelotjesmoeder en het leren haaketuitje door Vivian. Gefeliciteerd dames! Mailen jullie me je adres?

Je ziet mijn haakkoffertje al klaarstaan, dus drie keer raden wat ik dadelijk ga doen… (en nee, als je dát goed raadt, krijg je geen verrassing toegestuurd). 😉

18 reacties op “Piper & Mooney

  1. Ik wil toch een poging doen! Ik heb heel stiekem gegoogled en ik denk dat piper en mooney een naam is van een vliegtuig. Volgens mij kreeg jij ook een keer een vliegtuighangertje voor aan een ketting van je vriend, dus ik denk wel dat die link mogelijk is:P

    Wat een leuk plekje heb je daar in de tuin met die twee lieve schaapjes! *jaloers*.

    Heel veel haakplezier en ben benieuwd wat er deze keer gehaakt wordt!

    Groetjes Tessa

  2. Idd vliegtuigfreakje die vriend van jou! Leuke schaapjes trouwens, ze maken je tuinhoekje een mooi geheel!

  3. Wauw, wat een gezellig knusse hoek! Dat is echt geweldig om met zo’n prachtweer buiten te kunnen zitten.

    Zijn Piper en Mooney geen twee soorten van kleine vliegtuigjes? Ik heb een paar vliegtuigspotters in m’n vriendenkring 😉 Die spreken vaak over Boeings, Fokkers, Antonovs, Cessna’s en consoorten…

    Geniet van je plekje in de schaduw!

  4. Ik denk dat de namen afgeleid zijn van vliegtuigjes (google). Ze zijn werkelijk schattig om te zien.

  5. het is een naam van lichte vliegtuigen zoals de cessna enzovoort! leuk namen trouwens en schattige nieuwe bewoners 🙂

  6. dorie, ze zijn me al te snel af geweest :o) piper mooney is een klein vliegtuigje idd …
    wel leuke namen voor twee schaapjes :o) die gevleugelde namen maken die betonpootjes zeker goed ;o)

  7. Haha ik heb natuurlijk ook even gegoogeld en het zijn inderdaad twee vliegtuigen die zo genoemd worden….maar de eerste die reageerde had dit ook al gezegd….we willen allemaal wel graag een verrassing van jou ontvangen, je maakt ook zulke leuke dingen!

  8. en in het echt zijn ze nog schattiger 😉 Lief ook dat ze even een ketting om wilden doen 🙂 knuf!!

  9. Wat een geweldige tuin hebben jullie! en die veranda … ben best een beetje jaloers 😉 De schaapjes zijn vreselijk schattig, vooral met die kettingen om! De namen komen inderdaad van de vliegwereld… heel erg leuk bedacht!!
    Veel plezier !!

  10. Waar de schaapjes vandaan komen of de namen, vriendlief heeft de namen vast van vliegtuigen waarnjullie samen ingevlogen hebben, hij was nl. Zo trots dat jij ook ging vliegen 🙂 dus zijn ze daarna vernoemd en ze komen denk ik bij een winkel vandaan:-)

    En met je blog toverde je weer à smile in my face

  11. Je bezoekers kennen je inmiddels goed Nicollie 🙂 Ik vermoed (ook) dat de namen te maken hebben met de hobby van je Lief 😉
    Leuke schaapjes, en wat een mooie buiten zithoek heb je! Veel knutselplezier daar 🙂 !

  12. Hoi Nicole, wat hebben jullie een mooie veranda, lijkt mij heerlijk rustgevend om daar lekker te haken, met uitzicht over de schaapjes, erg leuk !
    groetjes Roos x

  13. Jij gaat haken. Oh nee, dat wisten we al, hè? The happy hooker was weer heel wat anders als ik me goed herinner? Ik denk dat ik nu maar weer ga, voordat het helemaal uit de hand loopt…

  14. tja ik denk ook van vriendlief zijn vliegtuigjes…… de namen dag

  15. Hoi Nicollie, ik wilde je even laten weten dat je in de spotlight staat op mijn blog vandaag. Groetjes en een fijn weekend! Annemarie

  16. Pingback: Caravankoffertje | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

