Leren portemonneetjes met tekst

Ja hoor, daar ben ik weer met nóg meer leren portemonneetjes. Ik kan het niet laten…
Vooral omdat ik nieuw leer heb gekocht waarin ik teksten kan stempelen…

En natuurlijk maakte ik ook een paar ieniemienie portemonneetjeskettingen:

Deze heb ik mezelf toegeëigend.

Verder maakte ik ook een leren haaketuitje met toepasselijke tekst…

En nog een groter portemonneetje, voor visitekaartjes of bankpasjes ofzo. Of als je gewoon Heel Rijk bent. 😉
Met “lucht-” of “kijkgaatjes” erin, dus het zou zomaar kunnen dat Trippel & Trappel het portemonneetje in beslag nemen.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
*spam* Ze zijn hier te bestellen. *einde spam*

En dan nog wat leuks, mijn tutorial van het haakpotje staat deze week bij Annemarie in de spotlights! Whoei!
Jullie hadden het trouwens allemaal goed geraden, Piper & Mooney zijn twee vliegtuignamen. De verrassing is al onderweg naar Tessa.

Fijn weekend!

6 reacties op “Leren portemonneetjes met tekst

Geef een reactie

