Buttons & Blogverloting

Zomaar tussendoor heb ik zin in een blogverloting.
Ik heb drie leuke (vind ik dan toch) spulletjes uitgezocht die ik wil verloten.

Maar eerst wil ik mijn nieuwe buttons (en magneetjes) laten zien. Ik vind ze zooo cute!

Ik heb ze Granny Square Uiltjes genoemd, omdat het net lijkt alsof ze een gehaakte omslagdoek om hun vleugeltjes hebben. Hier kun je ze in close up bekijken. (Enne, *spam* alle bestellingen vanaf € 10 worden gratis verzonden met code “tisnicx”. Dat je het maar weet. *einde spam*)


Ik maakte er magneetjes van door ze op gehaakte bloemetjes te bevestigen en aan de achterkant een zelfklevend magneetje te plakken.
Vastgeplakt op mijn luikjesplankje met een stukje washi tape (jaja, ook ik ben ervoor gezwicht en wat is het leuk spul!).
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Van de buttons/magneetjes dan he. Dat washi tape superleuk is, is toch wel algemeen bekend. 😉

Na al dat gebutton en geplak zocht ik drie kleine kadootjes uit om te verloten.

Om mee te doen hoef je alleen maar een leuke reactie achter te laten. Geef ook even aan waar je voorkeur naar uit gaat:
– een gehaakt magneetje met uiltjesbutton
– een setje groene retrobuttons
– een lakleren haaknaald- / penetuitje.

Woensdag a.s. maak ik de winnaars bekend!
Enjoy!

29 reacties op “Buttons & Blogverloting

  1. iedere keer als ik je mail ontvang verras je me weer, zo ook deze keer, graag ding ik mee voor de magneet. maar vind alle drie heel leuk. groetjes en tot de volgende mail. Hennie

  2. Net als Hennie verras je mij ook elke keer weer als ik de mail van je ontvang. Doordat ik je niet kan volgen zoals andere blogs dat doen is het zeker steeds weer een verrassing. Elke keer weer leuke dingen die op mijn “to do” lijstje komen ( deze wordt steeds langer, ik kan het niet bijbenen, haha) Ik vind alles leuk maar mijn voorkeur gaat uit naar de retro buttons.

    Succes met je “blog”.

    Groetjes, Agnes.

  3. Geweldig leuk de magneet. Ik heb net mn twee meiden geroepen om te laten zien wat je nu weer gemaakt hebt (voor al mn oudste van 10 vind het heerlijk om op je site te snuffelen) Als ik dan toch zou mogen kiezen zou ik voor de retro buttons gaan, die kan ik iig dan eerlijktussen ons drietjes verdelen.
    Groetjes Vanessa, Djeedy en Hély

  4. wat leuk, een spontane give away. Daar hou ik van 😉
    Net als de bovenstaande berichtjes ga ik ook voor de retsro-buttons. Wie weet…
    groetjes Helen

  5. Leukigheid weer! Wat zijn die uiltjes schattig zeg!
    Natuurlijk doe ik weer graag mee, voorkeur gaat uit naar de buttons of het hoesje.
    (mocht ik nou ook nog winnen: dinsdag ga ik op vakantie, hoop dat je mn adres nog hebt 😉

  6. op een regenachtige zondagmiddag is dit weer zo’n lieve verrassing. Mijn moeder verzamelt uiltjes dus ik ga voor het magneetje!

  7. wat weer een superleuke blog! Mooi gemaakt allemaal, wordt altijd jaloers als ik je mooie haaksels zie, kan het helaas niet.
    Ik vind alle cadeautjes leuk dus als ik iets win mag jij zelf kiezen!

  8. O wauw wat leuk! Ik doe graag mee voor de gehaakte magneetje met uiltje, die vind ik zooo lief!
    Groetjes Ellen

  9. Wat maak je toch mooie spulletjes!! Schattige magneetjes! Mijn favoriet is het etuitje! Mijn moeder is een echte breier en haakster en is altijd alles kwijt dus vind het een super cadeautje voor haar en haar haaknaalden 🙂

  10. Ook ik kreeg een mailtje:-) Erg leuke dingetjes heb je weer gemaakt/bedacht…van die lekkere hebbedingetjes! Ik zou héél graag meedoen voor het haaknaald/penetuitje…gewoon omdat het superschattig is!
    Groetjes,
    Maddy

  11. Wat weer ontzettend leuk gedaan!!
    Verkoop je alles ook want anders heb jij wel heel veel ruimte nodig om al die creatieve maaksels op te kunnen ruimen 😉

    Ik doe graag mee voor het setje buttons!

  12. Elke keer weer een verrassing. Wat een gezellig blog en wat een leuke dingen maak je en deel je met alle bezoekers van je blog. Ik doe graag mee met de blogverloting en vind de uiltjes het leukst! ;-))

  13. natuurlijk doe ik weer een poging. Oh wat moeilijk, wat vind ik het leukst..tsss. Alles toch?
    Maar stiekum gaat mijn voorkeur uit naar het hoesje….

  14. Ik volg je blog nog niet zo lang. Leuke dingen maak je. Ik wil graag meedoen met de give-away. Ik ga voor de button met de uiltjes. Mijn overleden zusje verzamelde uiltjes en ik zet haar verzameling voort.
    Groet Dientje uit S

  15. Ontzettend leuk zo’n verloting, dan laat ik natuurlijk een berichtje achter. Het ziet er allemaal erg leuk uit, maar mijn voorkeur gaat uit naar het etuitje! Ik ben er helemaal weg van. Ideaal voor de haaknaald die bij mijn haakwerken in plastic tasjes verblijven en dan natuurlijk telkens gaatjes die tas prikken om te ontsnappen. Maar de magneetjes en buttons zien er ook leuk uit hoor!

  16. Wauw wat een lieve spulletjes geef je ook deze keer weer weg. Ik kies de buttons voor mijn meiden (ik heb er vier dus dat wordt loten ;-). Dankjewel voor dit vrolijk en zonnig nieuws. Kan een mens wel gebruiken nu de zomer maar niet wil komen.

    Groetjes,

    Manuela

  17. Nou vooruit… omdat je zo aandringt! ha nee hoor! superleuke spulletjes weer, daar ik wil wel een gokje aan wagen! ik zie van een afstandje een gezichtje in de uiltjesbutton, een heel grappig gezichtje 🙂 die zou ik wel willen winnen…

  18. Zo maar even een korte reactie op je blog die ik lees tijdens de reclame van de film SATC!;) ik vind je blog altijd leuk om te lezen! En haal er inspiratie uit! Jij bedenkt altijd iets leuks!

    Heel veel complimenten! En ik vind ze alle drie leuk!!:);)

  19. Heb nog nooit meegedaan met een blogverloting.
    Heb sinds kort dit tabletje en doe nog veel fout.
    Ga voor het haaknaaldetuitje. Vera.

  20. jemig wat zijn die leuk zeg!!!! 🙂 ik ben er net nieuw bijgekomen, heb me aangemeld voor de email ontvangst……lijkt me geweldig je zo te kunnen volgen…wat vind ik leuk?..als ik bij 1 van de 3 winnaars hoor ik vind alles leuk ha ha:-)
    lieve gr jenneke

Geef een reactie

