Achterlatertjes op vakantie

In Engeland en Schotland moest ik natuurlijk ook weer achterlatertjes achterlaten…

schotlandachterlatertjes

Ik plakte gehaakte hartjes op stenen om achter te laten…

schotlandachterlatertjes6

En haakte een sjaal voor de eend die in de cottage stond…

schotlandachterlatertjes5

Ik hing zelfs een “poster” op met gehaakte hartjes. De volgende dag was de helft al weg…

schotlandachterlatertjes7

Je kunt tenslotte nooit genoeg achterlatertjes achterlaten…

schotlandachterlatertjes2

schotlandachterlatertjes1

schotland13

 

 

 

9 reacties op “Achterlatertjes op vakantie

  1. Geweldig !!! En ik weet dat je er zelf ook heel blij van wordt!!! Ik ben het nl. ook gaan doen door jou 😊 Nogmaals dank voor de tip.

  2. Wat een leuk idee!!!!! Wat een fijne verrassing voor de vinders! Ga ik ook eens doen… Toffe foto’s ook, en njammie kleurtjes voor die hartjes 🙂
    Een blogpost om blij van te worden…

  3. Jouw achterlatertjes worden nog eens beroemd. Je hbt er vast flink wat mensen blij mee gemaakt. Die gans met zijn sjaal is echt grappig. Een klein beetje wildhaken.

    Groetjes, Margaret

  4. Tranen gelachen om die leuke gans. Hoop dat ze het dasje hebben laten zitten. Schattig en lief idee. Groetjes.

  5. Ik moet er steeds weer om lachen !
    Het is toch ook zo leuk en lief☺️.

    Liefs, Mascha

Geef een reactie

