Envelopjes vouwen

Vroeger, toen ik nog een klein Nicollietje was, 😉 vond ik het al leuk om te vouwen. Of origamiën (dat klinkt beter he 😉 ).
En nu kan ik het origamiën mooi combineren met het maken van achterlatertjes, door leuke envelopjes te vouwen waar dan weer een achterlatertje in past.

envelopjesvouwen

Je kunt het vouwpatroontje hier vinden.

envelopjesvouwen1

Ook leuk om een zakje thee erin te doen…

envelopjesvouwen2

Verder vouwde ik nog meer vlopjes met een gehaakt hartjesmagneetje erin…

envelopjesvouwen3

En ik maakte er zelfs een filmpje van… 😉

 

4 reacties op “Envelopjes vouwen

  1. Joehoe word ik blij van. Was net hartjes aan het haken, nu een leuk papiertje erom en klaar is Kees of in dit geval Yvonne haha. Dankjewel voor de idee.
    Groetjes YvonneP

  2. Aahw wat leuk! Vooral die combinatie theezakje- envelopje.
    Ook leuk met dat filmpje er bij 😉

    Liefs!

Geef een reactie

