Streepjessjaal

In mijn bagage voor Schotland was gelukkig ook nog plaats voor wat wolletjes (kwestie van prioriteiten stellen 😉 ).
Ik haakte de sjaal van Drops Cotton Merino met haaknaald 4.
Omdat ik van elke kleur maar één wolletje had, werd het een streepjessjaal…

sjaalcottonmerino2

Ik gebruikte dit patroon van Garnstudio en moest hem na het haken wel even blocken.

sjaalcottonmerino1

Maar dan heb je ook wat… kijk eens hoe leuk hij staat!
En ja, het is een wazige foto, maar ach, dat past wel bij mij. 😉

sjaalcottonmerino

11 reacties op “Streepjessjaal

  1. Hey Nicole,
    Wat een mooie sjaal zeg, het patroon heb ik ook al eens voorbij zien komen bij Drops. En de kleurtjes passen volgens mij precies bij jouw ;-). Leuk gedaan!!

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

  2. Hoi wat een vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.Daar word je blij van ☺
    Groetjes YvonneP

  3. Snoepjessjaal! Ik hou ook van roze tinten, dus vind deze prachtig! Maar ook het patroon is heel leuk… weer eentje voor op mijn lijstje… 🙂

  4. mooi, brengt mij op een ideetje, heb nog wat garen liggen dat ik voor dit project zou kunnen gebruiken, dan geraakt deze wol ook eens op (hihi)
    micheline

  5. Wat een leuke sjaal. Die staat je erg goed. En het is juist wel leuk dat het strepen zijn geworden. Maakt hem toch weer bijzonder.
    Groetjes Sandra

Geef een reactie

