Herinnerdingen

Het helpt me om Herinnerdingen over Spike te maken.

It helps me to make Remembrance-thingies about Spike.

spike
Zo bestelde ik een zilveren hangertje met een afdrukje van zijn pootje (al een paar weken geleden), vandaag lag het eindelijk in de bus. Ik zocht drie glaskralen die Nancy voor me maakte uit en deed ze aan een zilveren kettinkje.

Some weeks ago, I ordered a silver pendant with his paw print engraved, today I finally received it. I added three glass beads to the silver chain.

herinnerdingen2

Ik bestelde hem hier en ik kan het echt iedereen aanraden, de eigenaresse is hartstikke lief en de hanger is perfect!
(Let er wel op dat er een kans is dat je nog douanekosten moet betalen aan de postbode, hmpf).

Verder kocht ik een pootjesstempel en maakte ringen (de bovenste is voor mezelf) en hangertjes.
Het setje van ring, hangertje en hartje wil ik graag weggeven aan iemand die ook zo’n herinnerding kan gebruiken. (Laat je een reactie achter?)

I ordered it here and I can recommend it to everyone, the owner is super sweet and the pendant is just perfect!
(Do keep in mind there’s a chance customs will have to be paid when delivered by the mailman).

I also bought a paw print stamp and made some rings (the upper one is for me) and pendants.
The set of ring, pendant and heart I’d like to give to someone who also needs a remembrance-thingie. (Please leave a comment).

herinnerdingen

En ik maakte wat leren sleutelhangertjes. De simpelste (zonder naam) zijn achterlatertjes geworden, in herinnering aan Spike.

I also made some leather key chains. The simple ones (without name) are leave behinds in memory of Spike.

herinnerdingen1

 

 

10 reacties op “Herinnerdingen

  1. 7 januari 2011 was onze Pepper net 9 jaar en 3 dagen toen hij heel plotseling overleed. Donderdagavond was hij nog lekker aan het spelen en rennen met buurthond Bennie en de volgende dag had hij pijn en zijn plasje was bruin. Heel snel naar de dierenarts gegaan en na verschillende onderzoeken besloot de dierenarts om hem om 1830 te gaan opereren ….. een paar minuten was ik thuis toen hij belde dat onze Pepper niet meer te redden was en dat we hem maar snel een kusje moesten komen geven. Helaas kwamen we aan bij een dode hond. Hij heeft die paar minuten niet meer gered. Het voelde alsof mijn hart eruitgerukt was, zoveel pijn en zo ontzettend verdrietig was ik. Nu nog doet mijn hart zeer als ik eraan denk. Pepper was een lieve moeilijke Cairn Terrier, maar hij was mijn hond en ik hield van hem met heel mijn hart…….

  2. Wat ben je toch een lieve schat!
    Het ligt bij mijn herinnerhoekje.
    Lfs, Lies

  3. Wat een mooie herinnerdingen aan een mooie hond.. Helaas is onze spike 12 jaar geleden dood gereden op mijn eerste werkdag na mn zwangerschapsverlof van onze eerste dochter.. Nog steeds heeft ons eerste jack russel een heel speciaal plekje in ons gezin.. Laatst weer foto’s gevonden en de tranen liepen over onze wangen, wat een pracht beest was dat..

  4. Our fur kids fill such a big space in our hearts. I know how you feel. Chin up girl we will see them again.

  5. Wat een mooie herinnerdingen heb je gemaakt ! ❤

    Wij hebben afgelopen dinsdag onze demente Jack Russel in moeten laten slapen. Ze is bijna 14 geworden. Het is beter voor haar, ze mankeerde nog meer dingen , maar jeetje wat een gemis 😦 😦 😦

  6. Herkenbaar, wat je doet om te herinneren en te verwerken.
    Ik heb zelf bijvoorbeeld ook een hangertje gemaakt met de namen van mijn diertjes erop. Als het je op een bepaalde manier helpt, he?
    Mooie ring(en) geworden! Die mogen met liefde gedragen worden, door jou en wie dan ook.
    Liefs x

  7. Wat een mooie manier om te herinneren!

    Vorig jaar hebben wij onze bejaarde rottweiler moeten laten gaan. Hij kon niet meer, hoe graag hij nog wilde. Ons peutermeisje praat nog elke dag over hem, die twee waren onafscheidelijk. ❤

  8. Hoi Nicole,

    Sorry dat ik niet eerder reageerde maar we zijn overgestapt naar een andere provider waardoor mijn postbus een chaos is en vandaar dat ik tijdens het opruimen nu net pas dit mailtje onder ogen kreeg. [ben ook post kwijt]

    Wat sneu dat je afscheid hebt moeten nemen van Spike, uit ervaring weet ik hoe verdrietig en pijnlijk het is om je hondenvriendje te moeten missen. Is hij door ouderdom overleden? Ik heb net even op je blog gekeken en zag dat hij al 16 jaar was. Dat is een behoorlijke leeftijd, onze hond was pas 9 jaar en was binnen 15 minuten overleden, wat heb ik daar veel verdriet van gehad. Maar hoe oud of hoe jong ze ook zijn, het is een groot gemis als je maatje er opeens niet meer is. Het kost tijd om het verlies te verwerken, hopelijk helpt de mooie ketting die je gemaakt hebt ter herinnering aan Spike je daar bij.

    Ik wens je heel veel sterkte.

    Liefs van Claire xxx

Geef een reactie

