Simply Crochet

Wat is Twitter toch een leuk medium!
Ik twitterde een tijdje geleden een link (van mijn haaknaald met leren jasje met je naam) naar het Simply Crochet Magazine (een Engels tijdschrift over haken) en kreeg een tweetje terug of ik mijn mailadres door wilde geven. Nou, dat hoefden ze natuurlijk geen twee keer te vragen!
Of ik maar wat grote foto’s van mijn haaknaalden op wilde sturen. En ik stuurde tegelijk nog een foto van een haaknaaldketting mee. Je weet maar nooit he. 😉

simplycrochet

Die foto van de haaknaaldketting werd al gauw gepubliceerd op hun blog! Zie ook dit berichtje.
En de haaknaald met leren jasje is gepubliceerd in hun tijdschrift! Whoei!

simplycrochet1
Met dank aan Annemarie voor de foto. Ik zit nog steeds voor de brievenbus te wachten tot het tijdschrift mijn huis heeft gevonden. 😉

Zie plaatje 2. “Wooden hooks with funky stamped soft leather grips by Nicollie. They’re super-comfy and come all the way from the Netherlands. For hooks and other leather stamped goodies, go to http://nicollie.etsy.com.”

En als je denkt dat dat dan alles is… nee hoor!
Want deze week tweette Wink me (alweer dat Twitter! I love it!) dat mijn haaknaald ook in een tutorial op het blog van Simply Crochet gebruikt wordt!
(En zie je trouwens de foto van Wink op haar blog? Met haaknaald met jasje!)

simplycrochet2
Ik stuurde namelijk een haaknaald met leren jasje met naam naar Tanya van Simply Crochet, waarmee ik gemaild heb. Als dankjewelkadootje.
Nou, is dat leuk, of is dat superleuk!
Als ik nu niet beroemd word…

14 reacties op “Simply Crochet

  1. Je hebt gelijk, Nicole, dat is niet leuk, dat is superleuk !!
    (Bedankt voor je lieve kaartje. Knuf, CJ)

  2. Stuiter de stuiter Stuiter de stuiter Stuiter de stuiter Stuiter de stuiter Stuiter de stuiter

Plaats een reactie