Lettertangpret en een rondedansje

Ooh, wat is dat toch genieten: ’s avonds met een theetje (en een chocolaatje) in mijn haakstoel opgekruld zitten en dan maar hakerdehaken…
Vooral als je het kunt combineren met bijvoorbeeld een leuke lettertang van het een of ander…

gehaaktehartjesblokjes1
Ik maakte er kleine notitieblokjes van.

En daarna haakte en lettertangde ik gewoon door…

gehaaktehartjesblokjes
En wie weet maak ik er zo nóg een paar. Love it!

Vandaag kreeg ik dan ook nog een leuk mailtje, mijn haaknaald met een leren jasje met naam komt in het nieuwe Simply Crochet Magazine! Whoei!
En daarna zag ik mijn haaknaaldketting op het blog van Simply Crochet! Dubbel Whoei!

simplycrochet
Doen jullie een rondedansje mee?
Dan ga ik nu in mijn haakstoel genieten van deze leuke nieuwtjes. En van de blokjes, die stiekem gewoon even mogen blijven liggen op de armleuning (toch wel erg handig, zulke brede armleuningen).
Ik wens jullie ook een haakstoel een genietmomentje toe!

14 reacties op “Lettertangpret en een rondedansje

  1. Woei!! Onwijs leuk allemaal! Ik heb geen haakstoel, maar wel een hoekje op de bank met tafel ernaast. En mijn haakkastje erbij. Lekker haakerderhaak vanalles haken! Met mijn mooie haakketting om natuurlijk!

  2. You are à dancing queen, jong en slim en overal graag gezien….. Dedumdedum, sorry bij een rondedansje hoort een liedje 😉 ( nog steeds genietend van haar ketting)

  3. Super de super ,wat leuk allemaal voor je ! Ik doe graag een rondedansje met je mee .
    Je word nog eens wereldberoemd!!!

    Groetjes van Geertje
    .

  4. Leuk, leuk, leuk, genoeg reden voor een rondedansje, maar dan snel weer leuke dingen haken.

  5. Supercool!!!!!! Doet rondedansje mee, Stuiver staat me aan te kijken, zo van ‘wat doet die nou’ hihi! En je lettertang is ook superleuk! Maar in dat tijdschrift staat, is echt wel heel erg gaaf!!!! 🙂 Supertrots op je!!! Nancy

  6. Pingback: Simply Crochet | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  7. Wat leuk allemaal ,ik doe graag een ronde dansje met je mee hoor!
    En wat leuk dat je in dat tijdschrift staat,je word echt wereldberoemd zeg .
    Groet Geertje

Geef een reactie

