Glaskralenarmband

… en bril!

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Nancy en Wanda zelfgemaakte paarse glaskralen. En ooh, wat is dat smullen!
Ik maakte er meteen een armband van.

???????????????????????????????
Ik ben echt helemaal flieft op de kralen.
Met zilveren stippeltje, met bubbeltjes…

???????????????????????????????

Maar de allermooiste vind ik toch wel de doorzichtige. Daar kan ik helemaal bij wegdromen…

???????????????????????????????
Tussen de kralen rubberen ringetjes als bumpertjes.

???????????????????????????????

En kijk eens…

???????????????????????????????
Hij past perfect bij mijn nieuwe bril!
Of past mijn nieuwe bril perfect bij de armband? hmmm…

9 reacties op “Glaskralenarmband

  1. wat een prachtige kralen en wat heb je er een mooie armband van gemaakt! Ik ben gek op paars dus armband en bril zijn helemaal goedgekeurd! haha 😀

  2. Wat een prachtige kralen, Nicole ! Je boft maar met zulke vriendinnetjes. En die bril: erg mooi; ik heb alleen ’t idee dat ik je nog nooit met een bril heb gezien … of is het nou echt zo lang geleden dat we elkaar hebben gezien … misschien moeten we maar gauw weer eens afspreken … 🙂

  3. O, wat mooi al die verschillende tintjes paars! Die derde foto is alleen al een lijstje waard! Ik kan me je ‘fliefdheid’ wel voorstellen, hoor!

  4. Supermooie glaskralen! Ja, als die kralen te koop waren, wist ik het wel 🙂 Heb ook bubbel glaskralen 🙂 ben er erg zuinig op 🙂
    En je bril past er inderdaad goed bij.

Geef een reactie

