*Blogverloting* Haaknaald met een leren jasje

En potlood met een leren jasje! Ik heb, naast de haaknaalden, ook potloden voorzien van een leren jasje. Whoei!

???????????????????????????????

En omdat ik het zo leuk vind dat jullie zo leuk reageren op mijn maaksels, gooi ik er maar weer een blogverloting uit!

???????????????????????????????
Je kunt kiezen uit bovenstaand potlood *[hartje] to write* (zonder notitieboekje)…

???????????????????????????????
… of als je, net als ik, van het haken bent, kun je kiezen voor deze bamboe 12 mm. haaknaald *[hartje] crochet* (exclusief bolletje wol).

???????????????????????????????
Laat je reactie achter en dan maak ik binnenkort de winnaars bekend. Een linkje op je blog is lief, maar hoeft niet.
Enne, leuke, lange en/of lieve reacties worden extra gewaardeerd. *kuche*

Give away! I made leather grip thingies for crochet needles and pencils. Leave a reaction if you’d like to win either the crochet needle or pencil as shown above (without the notebook and wool).

Voor mezelf maakte ik ook nog een potloodjasje en ik schoof ook nog een jasje om mijn meestgebruikte haaknaald, die al een ander jasje heeft, nu is ie dus extra zacht!
Hier kun je het andere jasje zien, ik gebruik ze voor al mijn haaknaalden en ze zijn te koop bij de Action, met bovengenoemde potloden. Hoe toevallig.

???????????????????????????????

36 reacties op “*Blogverloting* Haaknaald met een leren jasje

  1. Kreeg net je bericht binnen als ik zelf op mijn blog bezig was, 1 minuut geleden…dus ben ik waarschijnlijk de eerste die reageert. Telt dat ook mee?:-) Haakverslaafd als ik ben kies ik natuurlijk voor de haaknaald.
    Alle gekheid op een (haak)stokje, iedere keer als ik je blog bekijk word ik (nog) vrolijker. En wat je maakt is helemaal mijn meug. Dus doe vooral zo verder want ik geniet alleszins van je blog!

    groetjes
    Pixie

  2. doe graag mee met deze verloting , voor mij graag een potlood, heb zopas een haaknaald thuis gekregen
    veel plezier met het maken van de lederen jasjes
    Micheline

  3. Wat een geweldige ideeën heb je toch en het dan ook nog uitvoeren. Petje af, ik vind ze erg leuk. Ben met een haakpotje begonnen en het lukt ook nog aardig. Groetjes weer uit Indonesie. Ps de labellohouder is heel veel gebruikt 😉

  4. Oeh, ik ga voor de haaknaald! Met mijn fibromyalgie en dus vaak stijve vingers lijkt me zo een jasje een uitkomst! Geniaal verzonnen en uitgewerkt. Ik doe mee!

    Groet,

    Maaike Schimmel

  5. Hoi,

    Ik doe heel graag mee met je blog verloting. Ik meer van het naaien dus ik ga voor het potlood. Haken ben ik voorzichtig aan het proberen, maar moet nog een beetje meer oefenen.
    Ik lees je blog met veel plezier en haal er geregeld leuke ideeën van af.
    Groetjes Helen

  6. wat leuk die ‘jasjes’ 😀 en aangezien ik net heb leren haken zou het helemaal leuk zijn om de haaknaald te winnen 😀 ik ben trouwens bezig met het maken van een lief klein schattig uitlje. Ik hoop dat het wat wordt en straks niet er uit ziet als een gehandicapt uiltje hihi. Fijne dag nog verder Nicole!

  7. whihihi

    hoe krijg je het toch allemaal bij elkaar verzonnen – G.E.W.E.L.D.I.G

    ik doe heel graag mee, ik haak graag maar ga toch proberen voor het potlood
    pleidooooooooooooooooo:
    mama waar is mijn potlood NU weer gebleven, jij neemt hem zo vaal als je envelopkes uit moet tekenen en legt hem nooit terug!!!

    ja lieverd is mama weer eens een keer vergeten.

    Vandaar!!

    iedereen succes

    lieve groet jenneke

    ik zal zo een link op mijn blog plaatsen

  8. ohhh het is weer leuk leuk leuk bij jou!!!Ik heb al bamboehn nr 12 dus ik ga voor het potlood…:) Ben benieuwd!! Ik heb trouwens al iets leuks met je knoopjes gemaakt, staat op fb 😉
    groetjes, Sandra

  9. O dat potlood vind ik super! Ik haak niet zo dik. Leuk bedacht ook. Op mijn blog zoek ik me suf naar een link knop, als ik hem gevonden heb zal ik een linkje doen .

  10. superleuk!! vooral de haaknaald, ik bedoel potlood, nee haaknaald of toch potlood?

  11. Na de armbandjes voor m’n kleinkinderen,vind ik dit ook weer super leuk !!!

  12. Wat leuk weer! Ik reageer eigenlijk veel te weinig, we hebben niet altijd een goede internetverbinding en dan hou ik het vaak bij even snel berichten lezen. Maar nu je zo’n leuke verloting hebt, moet ik natuurlijk even reageren, Ik doe graag mee voor de haaknaald (lekker warm ingepakt zeg) en het wolletje. Groetjes Carolien (ze zal wat vaker een woordje achterlaten)

  13. Heel erg leuk weer ,ik doe graag voor crochet needles mee! met bolletje wol
    Groet en een fijn weekend ,Geertje

  14. Ik ga voor de haaknaald ben nog maar pas begonnen met haken en met een haaknaald 12 zie je gauw resultaat leuk leuk

  15. Wie wil nou niet zo’n jasje om z’n potlood. Leuk hoor en weer creatief.

  16. Elke keer sta ik verbaasd wat je nu weer bedacht hebt, allemaal even leuk. Er bestaat een boekje” Ik mis alleen de HEMA”, over mensen die in het buitenland wonen, maar de Action zou ik hier ook heel graag zien. Om van die leuke haaknaaldjasjes te kopen en wie weet wat voor leuks nog meer.
    Maar gelukkig doe jij af en toe een verloting. Dus waag ik een kansje voor de haaknaald.
    Groetjes uit een ver warm land,
    Barbara

  17. Je bent een bom vol inspiratie. Telkens weer opnieuw tover je de meest leuke handwerkjes tevoorschijn. Het is een plezier om telkens te ontdekken wat je tevoorschijn tovert. Doe zo verder…Ik blijf fan.

  18. wat leuk. Mijn complimenten, wat een inspiratie heb je toch!
    Ik geniet elke keer weer van jouw ideeén.
    Zo’n haaknaald met jasje lijkt me geweldig!

  19. Pingback: Haaknaaldenketting | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  20. Heeyy daar!

    Zoals ik je al eens gemaild heb, ben ik door je geïnspireerd geraakt om weer te beginnen met haken, wat ik als kind geleerd had van mijn vader. Dankzij jouw inspiratie ben ik bezig met een tweede, derde en vierde deken (de eerste maakte ik voor mijn moeder) het wordt een ‘sunburst’ deken met allerlei kleurtjes en veel wit, want die past zo goed in ons interieur (1 voor op de bank, 1 voor op bed en 1 voor op onze oude kloosterbank aan de eettafel).
    Ik heb al veel schattige dingetjes gemaakt van jouw site, zoals je mobielhoesje, sleuteljasje ❤ (so cute! die heb ik zelfs al voor vijf mensen gemaakt!), de haakpotjes, de omslag voor een blokje, de granny portemonnees (3 stuks *bloos*) =D
    Ik kom hier nog steeds erg vaak en geniet ik van alle schattige dingetjes die je maakt, veel besef dat ik hier mijn inspiratie heb mogen halen.
    Haken is een mooi vak, en zoals ik mensen jouw site laat zien, is het helemaal niet ouderwets, maar juist hartstikke gaaf en helemaal van deze tijd! Die reacties krijg ik dan ook, vaak met de vraag of ik ze wil leren helpen met haken *trots* *trots*. Haken is mooi vak, wat we eigenlijk door moeten geven aan onze kinderen, kleinkinderen (ik ben 23, maar ik heb *nog* geen kinderen, maar ze gaan het leren!)

    Zelf dingen maken, unieke dingen, geen standaard dekentjes, kussentjes, knuffeltjes en nog veel meer uit een fabriekje, maar lekker uniek van jezelf! Hoe persoonlijk je eigen inrichting wordt, hoe meer een eigen gehaakt cadeau gewaardeerd wordt, mensen vragen: Wauw, waar heb je die gekocht? en dan de reactie als je vertelt dat je ze zelf maakt!! ❤ Voor ons geen standaard fabrieksspulletjes meer!

    Dankzij jouw inspiratie heb ik nu al heel wat mensen enthousiast gemaakt voor een geweldig vak wat niet vergeten mag worden =) daarom zou ik ZO graag de haaknaald willen winnen, dan kan ik hem vasthouden en zien, een haaknaald van de vrouw die mij zo inspireerde en inspireert en zal blijven inspireren, dat is wel een wens een stukje tastbare inspiratie die ik dagelijks bij me zal hebben! Het zou voor mij veel betekenen.

    Maar zoiets unieks is natuurlijk een ander ook van harte gegund, het belangrijkste is dat wij de wereld veroveren met haken en ander handwerken!! ❤ ❤ dat wij de waarde van eigen gemaakte spullen laten zien in plaats van al die standaard fabrieksspulletjes! ❤ en dat wij ze laten zien hoeveel gezelligheid en warmte dit ook brengt!

    Een veel te lang berichtje *bloos*, sorreh!

  21. prachtig doe je dat met al je potloden en haaknaalden dan voelt dat zeker gemakkelijker aan en is het prettiger om het de gebruiken doe zo voort

  22. Wat ’n leuk idee! Aangezien ik nog nooit met leer heb gewerkt (en ook niet weet of het wel wat voor mij is) doe ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee met de verloting. Misschien dat deze haaknaald mij kan overhalen om tóch eens te gaan “ruiken” aan leerverwerking/versiering.

  23. Wat een prachtig initiatief ! Ik ga voor de haaknaald en wol, ben nog niet lang terug bezig met haken, was geleden van mijn kinderjaren !!!
    en nu met het internet is dat gewoon fantastisch ….verschillende groepen gevonden en al die prachtige werken zien voorbij komen is gewoon de max en het kriebelt gewoon om die dingen te maken ! en ik heb een dochter van 30 die dit gewoon fantastisch vindt en waar ik al verschillende dingen heb voor mogen maken Granny’s, Snood en muts…en het leuke van al is dat ze ook wil leren haken !!!

  24. leuk leuk leuk, ik doe weer mee. Ik kan geen linkje achterlaten, heb geen blog… sorry, maar doe toch een poging. Ik word altijd zo blij van al je leuke dingetjes, en vooral de haaknaald vind ik super leuk……. knipoog!

  25. Wat een leuk ideetje weer! Ik doe graag mee aan de loting,heb zelf geen blogje,ga vandaag voor het eerst naar freubelclubje dus dat setje van jou zou goed van pas komen hihi.Groetjessss

  26. Wat heb je weer leuke hartjes en bloemen gemaakt zeg!Ook vind ik die ketting super leuk ,hoe kom je er allemaal op .fijn weekend en tot de volgende keer maar weer .
    Hartelijke groet van Geertje

  27. WAUW … wat een gave actie (Give-Away) …. Ik doe mee, en wel om verschillende redenen. Ik haak net pas, en een haaknaald 12 mm heb ik nog niet. Van veel mensen heb ik gehoord dat bamboe haaknaalden heel fijn zijn. Dus bij deze, wil ik die graag proberen 😉
    En als laatste, het leren jasje!!! Om verliefd op te worden …. ik zit al heel je blog af te neuzen, naar al dat moois wat er op staat!! Mijn complimenten hoor …..I Love It!!!

    Groetjes, Silvia

  28. Ik heb je blog pas net ontdekt via Annemarie’s haakblog, en ik ben er al helemaal weg van! Vooral je haaknaald-kettingen vind ik geweldig 🙂 Zelf heb ik ook een kleine knutselblog, maar die is nog lang niet zo succesvol als de jouwe! Je hebt er een trouwe lezer bij 😉

  29. Wat gaaf is dit zeg! Ik ben vast al wel te laat om nog mee te doen voor de haaknaald maar ik vind m zo leuk dat ik je dat toch even wilde laten weten! Ik ben dol op originaliteit en leuke gadgets en dit ben ik iig nog nergens tegengekomen! Dus een leuke welkome aanvulling wat mij betreft. Top! Helaas heb ik (nog) geen blog, anders had ik zeker een link geplaatst, leuke ideeën geef ik graag door! Maar creatieve vriendinnen zat hoor dus ik vertel het ze wel ;-))

Geef een reactie

