Nog meer minikalenders

Met mijn nieuwe voorraad bierviltjes kon ik eindelijk aan de slag!
Papiertjes snijden en plakken, knoopjes erbij zoeken of juist een vlaggetje haken voor erop…
Dat laatste deed ik in mijn haakstoel, kopje warme chocomel erbij en haken maar!

minikalenders
Dat is toch echt genieten!

minikalenders7

Verder bedacht ik me dat ik nog een stapel Trippel & Trappelkaarten heb, die mochten ook omgetoverd worden in minikalenders. En een ervan kreeg zelfs een notitieblokje.
Ook leuk!

minikalenders6

De teller staat nu op 25 kalendertjes. Genoeg voor mijn collega’s dus. Maar ik ben ze nog lang niet beu om te maken.
En omdat een aantal bloglezers vroegen of ze ook te koop zijn, bij deze! (Voor mijn collega’s maak ik dan wel nieuwe. Kan ik weer aan de slag, leuk!)
De minikalenders (met magneetstrip aan de achterkant) zijn โ‚ฌ 2,50 per stuk, incl. verzenden.
Als je er eentje wilt kopen, kun je me mailen. Geef dan het nummer door van welke je wilt.

Nummer 1 t/m 5 (van links naar rechts):

minikalenders1
Nummer 6 t/m 10:
minikalenders2
Nummer 11 t/m 15:

minikalenders3

Nummer 16 t/m 20:

minikalenders4
Nummer 21 t/m 25:

minikalenders5

Sommige hebben een glans- of glitteraccentje. En een haakseltje of knoopje. Of allebei.ย Of wat anders leuks.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

16 reacties op “Nog meer minikalenders

  1. Wat een leuke dingen toch weer. Ik ben jaloers op je creatieve brein. Ik moet bezuinigen dus ik bestel ze niet, maar dat zeg ik nu hรจ. Niets zo veranderlijk als een Ineke.
    Echt weer top.

  2. ze zijn echt geweldig leuk, moet er niet onderhand geld bij als je ze incl. verzendkosten verkoopt.

  3. Heel erg mooi. Waar haal je de inspiratie (en tijd) vandaan? Succes. Groet, Dientje

  4. Hoi Nicole, je mini-kalenders zijn echt WAUW !!!
    Aan fantasie om steeds weer iets nieuws te maken ontbreekt het bij jou niet.
    Leuk om zo’n creatieve woonplaatsgenoot te hebben haha.
    Doei, Roos x

  5. waar kun je alleen die kalendertjes kopen
    van 2017? heb alles afgezocht?

Geef een reactie

