Vilten notitieboek

Ik zag in de winkel een kant-en-klaar notitieboek van vilt en die kon ik niet laten liggen.
Hij was wel een beetje saaiig, zo grijs en leeg. Dus haalde ik mijn naaldviltspulletjes en viltwol tevoorschijn en ging aan de slag!

viltennotitieboek

Ik maakte bloemetjes en versierde ze met knoopjes en katoen.
Ziet er toch een stuk gezelliger uit zo?!

viltennotitieboek1

Op de achterkant hoort natuurlijk een leren labeltje…

viltennotitieboek2

Deze houd ik lekker zelf, maar ik denk dat ik nog maar even terugga naar de winkel… ik vind het leuk om er nog een paar te maken. En dan met leer ofzo.

12 reacties op “Vilten notitieboek

  1. Leuk gedaan hoor. En beetje van H.. en een beetje vanmijzelf…….en je hebt een heel ander mapje.

  2. Wat lief!!
    Volg je blog sinds kort, via pinterest gezien. Wordt altijd blij van leuke ideetjes op crea gebied!

    Groetjes Saskia

  3. ja echt goed opgevrolijkt dat notitieboekje! Ik ga binnenkort ook maar weer eens creabea doen met een nieuwe agenda denk ik 😀

Geef een reactie

