Een echte en een nepperd…

… kerstbomen dan he.
Vriendlief wilde een kerstboom en ik wilde een kerstboompje.
We kochten een grote nepperd…

kerst2

…en een boel glazen ballen.

kerst3

Paars natuurlijk.

kerst

Staat best gezellig zo, toch?!

kerst1

En voor op mijn theekastje naast mijn haakstoel een echt boompje…

kerst5

Met ballen in allerlei kleuren én met glitter!

kerst4

Eigenlijk had ik nog paarse ballen, maar ik wilde eens gek doen (ha!) en vond deze ook wel erg leuk!

kerst6
Zijn jullie niet van me gewend he? Ik ook niet.

kerst7

En dan nu nog een nieuwtje: ik heb besloten om mijn shopjes (tijdelijk) op slot te gooien. Twee baantjes én shopjes én huishouden (pff!) én tijd voor jezelf willen om creatieve dingen te maken is een beetje veel. En stoppen met de baantjes is natuurlijk geen optie, creatieve tijd opgeven ook niet, over het huishouden wil ik het niet hebben, dus blijft er niks anders over helaas…
Gelukkig bewaar ik de sleuteltjes, dus wanneer ik meer tijd heb, gooi ik de deuren weer open!

9 reacties op “Een echte en een nepperd…

  1. oja en wat betreft de shop, ik ken het, mijn winkel is ook tijdelijk even gesloten omdat het teveel was. Maar gelukkig kunnen ze ook altijd weer open 😉

  2. Knusse bomen. Ik heb helemaal niks kersterigs. Te lui voor. En de kerstdagen zelf ben ik toch altijd weg 😉
    Jammer van de shoppies, maar ze bederven gelukkig niet. Hoop wel dat ze weer open gaan, want anders zou het zonde zijn.

  3. WAAROOOOMMMMM ……… typte zij met een trillende onderlip????? Dat kan niet, waar haal ik mijn buttons, T&T&O en alle andere leuke spulletjes vandaan 😦
    Nee hoor, snap het wel (alhoewel ;)) …..kijk zo’n huishouden, als je het maar lang genoeg niet doet loopt het vanzelf wel de deur uit – zegt men.
    Ach ik hoop dat je, in het licht van je knusse bomen, nog meer inspiratie zult vinden en ook een beetje ruimte om (snel) weer in je sjopjes an de slag te kunnen …… anders moet je daar ook nog huishouden ( centimeters stof vegen …….)

  4. je blijft toch wel je creatieve uitspattingen met ons delen hier op je blog? anders weet ik niet of ik het wel trek hoor! dat multitasken zelfs voor duizendpootjes zoals jij een beetje teveel wordt kan ik goed begrijpen… maar ik hoop dat je mij en anderen blijft inspireren met je creatieve ideeën! xx

Geef een reactie

