Stationery

en nietmachines…
Wat zou de overeenkomst zijn? Ik ben gek op allebei!

Vandaag kwam ik, op zoek naar iets heel anders, een uberschattig nietmachientje tegen. En die kan ik dan niet weerstaan. Vooral kleine nietmachientjes die eruit zien zoals de nietmachientjes aan de linkerkant:

Die kleine zwarte is nieuw. Met ieniemienie nietjes. Die daarachter hebben allebei gewone nietjes en die aan de rechterkant hebben witte en paarse nietjes.
Tsja, je kunt maar een afwijking hebben he… 😉

Verder houd ik ook erg van spelen met papiertjes enzo.
Dus heb ik visitekaartjesnotitieblokjes gemaakt (maar die hebben jullie al gezien, dus die hoefden niet op de foto) en ieniemienie boekjes gevouwen. Met een nietje erin natuurlijk…

En als je dan toch aan het vouwen bent, waarom dan niet een visitekaartje vouwen voor een buttonzakje…

De “gewone” buttonzakjes zien er zo uit, lekker makkelijk met een sticker en dus zo klaar:

Ik houd van papieren dingetjes die zo klaar zijn, zodat ik er lekker veel kan maken zonder dat het te lang duurt.

Nou, dat waren wel weer genoeg ontboezemingen voor vandaag. 😉
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

8 reacties op “Stationery

  1. hahaha geweldig. je hoeft maar een steekje los te hebben (zeg je zelf in andere verwoordingen 😉 gelukkig heb je daar dan weer genoeg nietmachines voor! Daar kun je die steekjes mooi mee vast zetten!!
    gientje hoor, je bent weer gezellig én leuk bezig!

  2. Je hebt je weer heerlijk vermaakt. Jij verveelt je werkelijk nooit. En je hebt van al die lekkere hebbedingetjes. Heerlijk !! X petra

  3. oh wat ben je lekker bezig geweest joh, ziet er grappig uit allemaal. En jeetje wat een verzameling nietmachines zeg, je kan maar ergens een tik van hebben hé hihi

Geef een reactie

