Blogverloting *onderzetters* en muisjes

Zo, het werd wel weer eens tijd voor een blogverloting. Dat vond ik zelf tenminste, geen idee of jullie dat ook vinden…
Het wordt niet zo’n grote als die van de laatste keer, (het valt me op dat het aantal reacties ongeveer gelijk blijft, of het nu een grote of een kleine blogverloting is) maar gewoon een leuke niet-al-te-grote-maar-ook-niet-erg-klein-een-beetje-middelmatig-dus (waarmee ik niet wil zeggen dat de onderzetters zelf middelmatig zijn ;)) blogverloting.

Ik heb twee onderzetters gehaakt voor één van jullie en nu niet in het roze of paars (zie je dat ik best wel naar jullie luister?! 😉 ), maar in het blauw.
Aan de onderkant zit lekker zacht vilt.

Wil je meedoen? Laat dan een reactie achter.
Op 2 februari a.s. maak ik de winnaar bekend!

En dan nu de muisjes… vandaag kreeg ik kadootjes! Niet omdat ik jarig ben, maar zo voelde het wel, bij het uitpakken van zulke leuke kadootjes.
Ik kreeg twee lieve muisjes. De grote heet Mondriaan en de kleine Rubicx. Vond ik wel toepasselijk. Zijn ze niet schattig?! T&T hebben er weer vriendjes bij! 😀

En dan kreeg ik ook nog een haaknaald! Omdat de vorige gebroken was… ik heb hem gelijk een jasje gegeven. Ik weet zeker dat deze net zo lekker haakt!
Ik ben er zooo blij mee. Ik hoop dat ik één van jullie net zo blij kan maken met de onderzetters! 😉

17 reacties op “Blogverloting *onderzetters* en muisjes

  1. zat achter de computer een beetje te sippen en toen kwam er weer een gezellig verhaaltje van jou voorbij, dus meteen even gelezen!!! en toen zag ik ook nog die gezellige onderzettertjes die passen natuurlijk helemaal leuk bij mijn klepbank!!!! Dus ik loot graag mee, ik kan nu niet langer reageren want ik zoef weg naar de winkel en ga zelluf ook draadjes kopen word ik vast weer vrolijk van!!!

    X
    Simonet

  2. Alweer zulke leuke onderzetters! Ik doe graag mee aan de verloting!
    Leuke muisjes heb je gekregen hoor!

    Groetjes Nathalie

  3. joejeoeoeoeoe blauw!!! ☺ okee ik vind ze heel gaaf
    en doe deze keer zelf mee ☺

    En de muisjes zijn qute

  4. Britta

    Blauw is mijn lievelingskleur, dus helemaal super. Prachtig gehaakt en je leest iedere keer weer leuke nieuwtjes

  5. een gebroken haaknaald ! dan moet je nogal van katoen gegeven hebben 🙂
    Die muisjes, zijn dat gewoon ‘postuurkens’ of zijn dat ook potjes of zo ?
    E ik doe graag mee !

  6. Ze zijn leuk geworden hoor, de onderzetters. Ik wil wel meedoen aan je blogverloting.

    Groetjes Mirella

  7. wat leuk om zomaar cadeautjes te krijgen! Enige muisjes!
    ik doe mee aan de verloting, uiteraard vind ik de onderzetters geweldig. hoewel ze van mij best ook paars hadden mogen zijn. gewoon omdat t zo mooi bij mijn inrichting staat haha.

    groetjes en blog/haak/knutsel/trippel/trappel ze 😉

  8. goh het werd inderdaad wel weer eens tijd voor een blogverloting het was al weer zoooooo lang geleden hihi, leuk!

    En wat grappig die muisjes joh, leuke namen ook hihi

  9. Leuk, alweer een verloting! Dan doe ik natuurlijk ook weer mee.
    De onderzetters zijn zo leuk! En ook die kleur, zou hier helemaal passen!
    Leuk om zo vaak een berichtje te krijgen, daar worden we vrolijk van!

  10. Natuurlijk doe ik weer mee! Wat een leuke verloting!
    groeten Miranda

  11. Wat een leuke onderzetters heb je gemaakt .
    Ook die muisjes zijn heel schattig ,en meid fijn dat je weer een nieuwe haaknaald heb !Ik ben nog steeds heel blij met mijn jasjes .

    Maar ik doe graag mee met de verloting van je onderzetters.

    Lieve Groet Geertje

  12. je zou ze bijna gaan sparen die leuke muizen. Maar ik spaar al hondjes dus……
    Ik vind het weer een hele leuke blogverloting en wil weer graag mee doen. Rose is ook mijn lievelingskleur.

    Groetjes Jeannette

Geef een reactie

