Leren armband met kam snaps en haaktas

Vandaag had ik zin in een experimentje…
Een bestempelde, leren armband gecombineerd met kam snaps:

In plaats van een slotje heb ik er een kunststof drukker in vast gemaakt. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Het draagt in ieder geval al lekker!

En verder heb ik vandaag nog met mijn stofjes gespeeld en een haaktas-in-opdracht gemaakt.
Ben benieuwd wat de ontvangster ervan vindt. Ik werd er alvast helemaal blij van.
Enne, als hij jullie bekend voorkomt, dat kan kloppen, want hij lijkt op mijn eigen haaktas (zie banner).

Ben weer benieuwd naar jullie reacties!

10 reacties op “Leren armband met kam snaps en haaktas

  1. Zeer mooie dingen heb je weer gemaakt. Is er ergens een patroontje (tutorial?) van deze prachtige tas te vinden, ik heb hier ook nog wat stofjes liggen die roepen om te transformeren naar zoiets 🙂

  2. Jij maakt ook altijd mooie dingen he!
    Mooie kleuren van de haaktas hoor!
    Ben ook wel benieuwd naar een patroontje 🙂
    Is die als beginner ook te doen???

  3. hé wat leuk joh echt gaaf allemaal je bent weer lekker bezig geweest!
    Enne ik kan helaas niet op het blog van nancy komen en kan daar ook geen email adres vinden helaas! Als ze namelijk bij instellingen wijzigt dat je moet reageren in een nieuw te openen venster, dan zal dat wel lukken, dus weet niet of jij haar toevallig een mailtje kan sturen?(please!!!!!!?????)

  4. Wat een leuke kleurtjes van je tas daar zal ze wel blij mee zijn ,ook je armbandtjes zijn leuk met die hartjes voor sluiting .

    Groet Geertje .

Geef een reactie

