Bender en Kerstboom

Voor vriendlief haakte ik nog een amigurumi. Bender heet ie, een robot uit een of andere tekenfilmserie.

Hij was er erg blij mee en Bender staat nu in zijn boekenkast naast deze twee. Ik was vooral erg blij dat hij af was, want zoveel grijs is toch wel een beetje saai hoor. 😉

Verder heb ik gisteravond tóch maar een kerstboompje gehaald. Ik wilde er eigenlijk geen (want die naalden kom je in de zomer nóg tegen 😉 ), maar ik vond het toch maar een beetje kaal zonder boompje. Het is een ieniemienie boompje geworden. Hij staat gezellig op het theekastje.

Mét paarse ballen. 😀

En Trippel & Trappel kunnen dan natuurlijk ook niet ontbreken. Ollie de oppasolifant is op vakantie naar de Bahama’s, dus T&T zitten veilig opgesloten onder een stolp.
Want voor je het weet hangen ze in de boom en liggen alle ballen op de grond. Ze vinden het wel gezellig hoor, 😉 en kunnen lekker naar buiten kijken.

Ben benieuwd naar jullie reacties! 😀

15 reacties op “Bender en Kerstboom

  1. Hij is leuk!!! Je boom hihi! Bender ook hoor! Jeetje wat een werk!!! Maar je boompje superschattig! En T&T er zo onder, leuk!!!! Kom hem morgen in het echt bewonderen!! Heb er zin in!!! knuf! Nancy

  2. joepie een keer de eerste…. wat een kleine kerstboom schandalig… we willen een grote boom… :D… en ja je robot wat zal ik er van zeggen… haha past wel bij vriendlief… 😉

    groetjes en tot de kerstdagen

  3. Tis toch een enig boompje geworden met gezellige ballen en T&T hebben maar wat een mooi uitzicht. Veel succes morgen op de Kerstmarkt, hopelijk is Roos goed genoeg opgeknapt om ook naar de markt te gaan.

  4. Bender is leuk! Ken hem niet maar je hebt hem wel heel mooi gemaakt! En je kerstboom is leuk joh!

    By the way blogger heeft mijn blog gedeleted, geen idee waarom , maar hopelijk is het tijdelijk, paniek, paniek!

  5. Wat een leuke poppetjes. Heb je daar ook een patroon van?

    Gr, Minke

  6. Nou gezellig hoor. Een boompje is toch gezellig en de naalden zullen wel meevallen met deze miniboom.
    Gelukkig viel Bender in de smaak. Het was best een werkje denk ik. succes op de kerstmarkt.
    x Petra

  7. hahaha lig in een deuk met die grappige verhaaltjes van je. Leuk haakwerk, veel werk denk ik? had eigenlijk ook niet van jou verwacht dat je het zónder de gezelliheid van een kerstboom ging redden tot kerst!! Hier komen allen de (helaas duur!) Nordmannen de deur in. Naaldvast tot zéker ín de zomer hahaha

  8. Apart figuur die Bender.
    Je hebt een lief kerstboompje. De onze staat half. De slingers moeten er nog in. Dat uitvallen vind ik ook zo’n ramp dus hebben wij al jaaaaren een nepperd :0)
    Veel plezier op de kerstmarkt vandaag!

  9. Is Ollie helemaal in z’n remi naar de Bahama’s? Wat ongezellig! Of vindt-ie dat leuk? Maar gelukkig hebben T&T elkaar nog en ze zitten daar maar wát leuk onder dat jofele boompje!

Plaats een reactie