Amigurumi gehaakt

Jaja, zelfs vriendlief heb ik aangestoken met mijn gehaak…  Ik had op Etsy hele leuke patroontjes gevonden van een stomme tekenfilmserie zijn favoriete tekenfilmserie, dus toen wilde híj opeens naar de wolletjeswinkel met me. 😉

En dit is het resultaat. De hond (Brian) was maar liefst een uur of 9 werk, maar ja… je moet wat overhebben voor je liefje, toch? 😉 (Ik was al helemaal vereerd dat hij haaksels in zijn werkkamer wil hebben).

Deze (Stewie) was gelukkig wat minder werk:

En zo staan ze samen in zijn kast:

Nu ben ik weer aan het haken voor mezelf voor de kunstmarkt. 😀

Enne, hebben jullie al gezien wat er rechts —> staat? Doe je mee?
Enne 2, 😉 meedoen met de blogverloting (zie een paar berichtjes hieronder) kan nog even…

15 reacties op “Amigurumi gehaakt

  1. oef ik was even bang dat er nou een vent bij jou op de bank zat te haken hahahaha, maar ze zijn wel super geworden joh echt heel erg leuk, ik doe het je niet na!

  2. Oh, die zijn ook weer heel erg leuk. Kan me voorstellen dat je vriendje zoiets wel wil in gehaakte vorm. Is toch super stoer!
    Misschien moet je nu ook een mannen-hoekje met stoere tekenfilm-figuurtjes op je webwinkeltje zetten. 😀

    Lfs, Lies
    En de groetjes van Tilly! Ze houdt niet zo van onweer, heb ik gemerkt. 😉

  3. Wat knap zeg die gehaakte beestjes. En je vriend is natuurlijk hartstikke trots op je. Je cadeauzakjes zien er ook heel erg leuk uit.
    groet petra

  4. Pingback: Gehaakt uiltje « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

  5. Oh zeg, deze had ik nog helemaal niet gezien! (was in mijn vakantie). Als mijn vent iets van mij wil dragen moet ik minimaal met een koe aankomen. 💡 Daar zeg ik zo wat… ik heb nog een zilveren koeienkop! Goh, toch eens iets mee bedenken, haha!

  6. Pingback: Bender en Kerstboom « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

