Kerstmarkt en gehaakte kerstballen

Gisteren was de Kerstmarkt waar Nancy en ik een kraampje hadden (dankzij Roos).
Het was supergezellig! Best druk ook, maar niet te druk. En er zijn best veel bekenden langsgeweest, wat ik superleuk vond!
We hebben ons dus goed vermaakt.
Helaas 😉 meer met warme chocomel met slagroom drinken (de glühwein hebben we maar links laten liggen en de appeltaart was helaas al op) dan met verkopen, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben wel voor 100 euro lol gehad. 😀

Mijn decoratie (de waxinelichtjeshouders met kleihangertjes en wol) was meteen al verkocht, dus misschien had ik die beter kunnen maken en verkopen en de stoffen en gehaakte spulletjes als decoratie kunnen gebruiken, hihi…
Dit was ons kraampje, we stonden naast de ingang, dat was wel fijn. (En ook dat de muziek en koortjes ergens anders stonden, haha…)

Dit was mijn helft van de kraam:

En dit die van Nancy:

En om maar in de kerstsfeer te blijven…
Heb ik twee kerstballen gehaakt:

En om ze wat anders-dan-anders te maken, heb ik er een rits in gezet.

Jasjes voor kerstballen die het koud hebben. (Goh, volgens mij heb ik wat met jasjes… 😉 ).
Een ervan gaat straks op reis naar de buuf, (ik hoef vast niet te vertellen welke van de twee) en de andere hang ik zelf op.

Ben weer benieuwd naar jullie reacties! 😀

11 reacties op “Kerstmarkt en gehaakte kerstballen

  1. gezellig kraampje hadden jullie!
    Jammer dat je niet zoveel verkocht hebt, maar dan blijft het ook exclusief moet je maar denken,haha!

    Mocht Polly niet mee?

    de kerstballen zijn ook leuk! je kan ze na de kerst ook nog als portemonneetje gebruiken. #multifunctioneel

    Lfs en fijn weekend, Lies

  2. leuk dat ik jullie gisteren weer even gezien heb en nog bedankt voor de buttons! Maar goed dat ik de popjes koos, want die ik thuis had waren echt totaal anders haha, dat was iets met een naaimachine en wat tekstjes, hoe ik op het idee kwam, geen idee, stom hé!

    En ik mis nog iets in je logje. Waar is de kerstman gebleven met zijn fijne kerstbel? Man daar moet je toch oren op steeltjes van hebben gekregen!
    En ja het was wel een leuk sfeertje, leuk georganiseerd hoor! Voor herhaling vatbaar!

  3. jammer dat het inder ging ,maar de kerstballenjasjes zijn weer heel leuk geworden

  4. Jammer dat de verkoop tegen viel. Je weet nu wel wat goed loopt! Die hangers zijn ook erg leuk. Ik heb nog witte klei liggen en moet er ook nodig iets mee doen.

  5. Oooh die kerstballen zijn leuk! Wil ook nog kerstballen haken maar ik wil zoveel en ik heb zo weinig tijd!!!!!!

    Jammer dat de verkoop tegen viel het is soms zo moeilijk in te schatten wat gaat lopen! Heb ik ook met sieraden dat ik denk dit gaat vast en juist wat je denkt nog 1x en dan gaat het de sloop in gaat wel… heel vaag!

  6. wat een gezellige kraam! Vol met leuke hebbedingetje, alleen jammer dat mensen dan hun beurs op zak houden…. zal wel iets met de ‘tijd van het jaar’ te maken hebben. Ik zou echt wat gekocht hebben hoor hihi

    wanneer komen jullie naar het Zuiden ? 😉
    kerstballenjasjeszijnookergleuk#

  7. Het was supergezellig!!! volgend jaar gaan we weer hoor!! Of we nu verkopen of niet 😉 Zelfde plaats, zelfde tijd, zelfde mensen haha! Behalve de kerstman misschien 😉 Ik heb genoten, echt!! dikke knuf! Nancy

  8. Wat ziet het er gezelliguit in je kraam ,jammer dat ik niet wat dichter bij zit ,anders had ik even aan gekomen .
    wat een leuke kerst jasjes heb je weer gemaakt ,je moet maar op het idee komen .
    Een heel fijn weekend en de groetjes Van Geertje

  9. Het ziet er super gezellig uit!
    Je kerstballen zouden ook als leuk tasje kunnen zo met dat ritsje. :0)

  10. Ik heb zelf ook eens op een kerstmarkt gestaan. Ook niet bijster veel verkocht. Ik krijg het idee dat veel mensen meer voor de gezelligheid naar zo’n kerstmarkt gaan, dan om daadwerkelijk dingetjes te kopen. Jullie kraampje ziet er onwijs leuk uit!

Geef een reactie

