Eline’s stofje: Naaldenmapje-met-verrassing

Met één van Eline’s stofjes heb ik een naaldenmapje gemaakt:

…aan de binnenkant twee vakjes voor bijvoorbeeld een schaartje en andere Nuttige Dingen en twee lapjes vilt om speldjes en naaldjes in te steken…

… zien jullie dat roze labeltje onderaan? Wat zou er gebeuren als je daaraan trekt?…

… het is een meetlint! Hoe handig! 😀 En wat een Bijzonder Nuttig en Slim Bedenksel van mij! *buiging* *neemt applaus in ontvangst* 😉


 Ben benieuwd naar jullie reacties! 😀

15 reacties op “Eline’s stofje: Naaldenmapje-met-verrassing

  1. Hahahhaha.. jaaaa Nicole, ga maar staan en neem je applaus in ontvangst!!!! echt een super naalden mapje!!!
    Liefs,
    Kimmie

  2. Applaus, applaus, applaus en nu maar hopen dat je het hoort. Heel leuk idee.
    Groet Liesbeth

  3. Ik mag hopen dat het zo’n meetlint is dat vanzelf weer naar binnen schiet als je op z’n buik drukt? Ik zie me daar dat hele lint al in dat gaatje naar binnen proppen, zeg!
    Enne… jij zou moeten weten dat ik een naar soort allergie heb voor het woord “nuttig”. Zeker als dat ook nog in verband wordt gebracht met “handwerken”. Zit hier spontaan weer met rode bultjes!
    Dat alles gezegd hebbende, moet ik toch wel toegeven dat het een bijzonder inventief mapje is geworden! 💡 Gat in de markt. Nooit meer je meetlint kwijt.

  4. wow gaaf gedaan zeg
    ik ben toch al weg van eline pelinkhof en dan dat gefrutsel van jou
    geweldig
    neem die buiging maar hoor
    groetjes Leonie

  5. Een groot applaus waard, dat geweldige mapje! Ziet er leuk uit, is heel handig en dat idee van het meetlint… ongelooflijk, hoe krijg je het bedacht! (Nu zou ik hier eigenlijk van die klappende handjes willen zetten, net als bij Hyves..)

  6. tof!!!
    ik gebruik dat naaldenmapjed dat ik van je kreeg erg intensief : da’s zo’n gerieflijk ding en het ziet er nog mooi uit ook !

  7. niet naast je schoenen gaan lopen, maar het is een hele leuke uitvinding zo met dat meetlintje. Top. groet Petra

  8. Weet je wat nou nóg leuker was geweest? Als je je eigen labeltje aan dat meetlint had genaaid.
    *maakt een buiging* *flikkert uit haar rolstoel* *neemt alsnog applaus in ontvangst*

  9. Pingback: *Tutorial* Granny square meetlintkussentje « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

