Gehaakte portemonneetjes en stoffen v.a.w.-jes

Vanochtend was ik lekker vroeg op (voor een zondag althans 😉 ), dus veel tijd om met de stofjes te spelen!
Over twee weken is de Kunst- en Kadootjesmarkt namelijk al en de laatste tijd ben ik vooral bezig geweest met haken (en het duurt veel langer voordat je een haaksel afhebt, dan een stoffen dingetje), dus ik wilde graag weer wat tijd doorbrengen in mijn hobbykamertje, omringd met stofjes en naaimachine.

Ik heb deze gehaakte portemonneetjes voorzien van een voering en rits:
(En ik denk dat ik deze stiekem zelf houd, ik vind hem zo schattig!)

En zo zien ze er aan de binnenkant uit:

Verder heb ik met mijn nieuwe uiltjesstofje (ubercute!) een mandje, portemonneetje en visitekaartjesmapje gemaakt:

En als laatste heb ik nog een groter mandje gemaakt:

Nou ja, eigenlijk heb ik nóg iets heeeeel leuks gemaakt (al zeg ik het zelf ;)), maar dat kan ik nog niet laten zien. Ik moet er eerst nog wat inhoud voor kopen. 😀
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

8 reacties op “Gehaakte portemonneetjes en stoffen v.a.w.-jes

  1. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Dat moet toch allemaal goed gaan lopen. Ik ben verliefd op het uilenportemoneetje. groet Petra

  2. Ze zijn ontzettend leuk!!! Maar niet zelf houden 😉 En helemaal niet nieuwsgierig…. heb je het al? knuf!! Nancy

Geef een reactie

