Portemonneetjes en colsjaal-in-progress

Afgelopen weekend heb ik ein-de-lijk weer eens achter mijn naaimachine gezeten, met deze portemonneetjes als resultaat:

Mijn favorietje is de roze. Maar dat was vast al duidelijk. πŸ˜‰

En tussendoor ben ik ook nog een colsjaal aan het haken (en een sjaal aan het breien met Katia Ondas, maar da’s niet echt mijn ding, breien. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij af is πŸ˜‰ en een amigurumi aan het haken).

De wolletjes van deze sjaal heb ik afgelopen zaterdag gekocht, toen ik samen met Nancy en Wanda op wolletjes- en stofjesjacht was. En ooh ja, ook op knoopjesjacht. πŸ˜‰
Was supergezellig! πŸ˜€

7 reacties op “Portemonneetjes en colsjaal-in-progress

  1. de roze is inderdaad een schatje, maar vind de eerste, de paarse ook erg gaaf, ach ze zijn eigenlijk allemaal leuk! En leuk om te maken hΓ©, vreselijk verslavend hihi

  2. Ha meissie!
    weer lekker bezig geweest! πŸ™‚
    blijft toch leuk hoor, die portemonneetjes!

    Ben ook erg nieuwsgierig naar dat brei-project. preview?
    Lfs, Lies

  3. Ik vind ook de roze het mooiste πŸ˜‰ Maar de andere ook hoor!! En je sjaal wordt erg mooi!!!! Het was supergezellig!!! Knuf!! Nancy

  4. Oh die sjaal moet je wel ff afmaken. Ik heb er ook al een stuk of wat gemaakt en iedereen die ze dan ziet vindt ze geweldig dus ik zou zeggen afmaken en snel een beetje!!! By the way welke kleuren heb je….zie je wel je moet hem afmaken en hier showen, zodat we jouw kleuren kunnen zien!!!

    Je portemetnicxjes zijn weer te cute!

    X
    Simonet

  5. hey nicole!
    wat een skeetige potemeneetjes zijn dat!
    en de kleur van je sjaal is ook erruuug leuk!
    ik heb al een paar sjalen gemaakt met de katia ondas, die waren in avondje af:)
    zo gebeurd hoor, dus mocht je dr niet uitkomen geef je maar een brul he?
    liefs
    linn

Plaats een reactie