Buttonmolentje en gebreide sjaal-in-progress

Voor de kunstmarkt heb ik mijn molentje (eigenlijk voor oorbellen, maar niet in huize Nicollie 😉 ) volgehangen met setjes buttons.
Hebben jullie ook in de gaten dat de voorpret voor de kunstmarkt zo ongeveer nog leuker is dan de markt zelf zal zijn?

En om jullie mee te laten delen in de voorpret, zijn alle setjes buttons en buttonkettingen op nicx.nl nu: 3 halen, 2 betalen! (Goedkoopste gratis, zet bij opmerkingen dat je via mijn blog komt en ik stuur je een mailtje met de goede prijs).

De tweede sjaal die ik aan het haken maken ben:

Ik raak al bijna gewend aan het breien. 😉
Enne, de kleuren komen niet mooi op de foto, in het echt is het grijs met lila en paars. Mooiere foto volgt als hij af is. Ooit. 😉

7 reacties op “Buttonmolentje en gebreide sjaal-in-progress

  1. Dat molentje is echt schattig! En wat ’n aparte ‘wol’, doe je em om de 24e? Ben benieuwd hoe ie er in ’t echt uitziet.

  2. Wat handig dat molentje voor je mooie buttons. Je sjaal wordt mooi, wat knap zeg.

    Groetjes,
    Lia

  3. jij heb ook overal rekjes voor hé hihi en inderdaad de voorpret is ook leuk, maar toch ook en beetje de angst dat ik dadelijk met een heleboel zooi blijf zitten hihi

  4. Hij is leuk!!! Wij zijn binnen een uurtje uitverkocht haha! Ik vind het ook zo leuk al de voorpret! En als we niets verkopen, ach dan ruilen we alles wel 😉 Je sjaal wordt ook leuk!! Als het echt niet lukt, wil ik hem wel voor je afmaken hoor! Dikke knuf!!

  5. Super, dat molentje! En die sjaal vind ik ook helemaal leuk, zoiets staat ook op m’n to-do-lijstje.
    Fijn weekend!

  6. Zulke leuke sjaals vind ik dat! Liggend kun je niet breien, dus zelf maken is geen optie. Is er onder je volgers niet iemand die ze in haar webshopje heeft?

Geef een reactie

