Kussenparade

De laatste tijd ben ik druk geweest met het maken van kussentjes.

Een stoffen kussen met een gehaakte rand en een bloem:

Nog twee bloemenkussentjes, één met bloemen en eentje met strepen:

En een speldenkussentje met een gehaakt randje:

Ik vind het errug leuk om stofjes te combineren met haaksels. 😀

Ben benieuwd welk kussentje jullie favoriet is. Het speldenkussentje blijft mooi in mijn bezit. 😉 Ik ben helemaal flieft op het stofje. Hoewel sommigen het een oubollig stofje vinden, ben ik helemaal weg van de kleuren en bloemen. Het doet een beetje Fransig aan. Gelukkig heb ik nog een hele lap stof, daar maak ik vast nog een keer iets leuks van. Als ik genoeg moed heb verzameld, wil ik er een quilt/patchworkdekentje van maken.

6 reacties op “Kussenparade

  1. Het ia inderdaad een heel mooi stofje. En natuurlijk gaat het je lukken om een mooi quiltdeken te maken. Je moet gewoon beginnen.
    groet Petra

  2. Ze zijn prachtig!! De bloemenkussens word je lekker vrolijk van, de eerste is erg mooi bij mij in de bank hihi en de laatste hoort in een Franse serre met een pot thee en een high tea 😉

Geef een reactie

