Mandjes en portemonneetjes

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het spelen met mijn stofjes! Wat een straf… hihi 😉

Ik heb een mandje gemaakt voor mijn liefste vriendinnetje Nancy, die vandaag jarig is (gefeli!)…

En een mandje voor mijn knuffelnichtje 😉 …

Zien jullie dat? Jainy heeft nét zo’n goede smaak als ik… zo klein en nu al kan ze Hello Kitty waarderen! 😀 (hihi)

Verder heb ik nog een boel leuks gemaakt voor op trippelentrappel.nl

Nog meer mandjes…

Een paar portemonneetjes…

En nog wat piramideportemonneetjes…

En zo te zien is alles al goedgekeurd door Trippel & Trappel. 😉

*Speciale aanbieding* 😉
Omdat ik nu al meer dan 80.000 bezoekers heb gehad op mijn blog (jippie!), geef ik jullie 25% korting op alle spulletjes op trippelentrappel.nl!
Zet bij de opmerkingen dat je mijn blog leest en je krijgt een mailtje met de aangepaste prijs. 😀
(Geldig tot en met a.s. woensdag).

10 reacties op “Mandjes en portemonneetjes

  1. Heeel leuke spulletjes allemaal, Nicole 😀 Hoewel ik het liefst zo’n muisje wel zou willen (I love kleine knuffelbeestjes 😉 ) !

  2. Dat zou geweldig zijn: zelf ook een Trippeltje en/of Trappeltje….

    Wat een leuke spulletjes!! Ik zou ook heel tevreden zijn als er zo’n hele serie artikelen om mijn persoontje zou worden gemaakt!!

    Groetjes en een goed weekend,
    Gertie

  3. weer goed bezig geweest!
    Superleuk, die mandjes, echt héél cute. 🙂

    Fijn weekend!
    Lfs, Lies

  4. Wat boft die Nancy maar weer met jou! (en jij natuurlijk weer met haar- anders kreeg je niet van die mooie kralen van haar)
    Nicolle

  5. hallo lieve knuffeltante…

    ik wil heel even laten weten… dat ik het mandje heel mooi vind… en hello kitty is heel leuk… dat is het eerste wat mama me heeft geleerd… goed he

    knuffel van Jainy

  6. wat een leuke spulletjes heb je gemaakt.
    mag ik vragen waar je het Hello Kitty stofje vandaan hebt gehaald?
    liefs,
    kimberley

Geef een reactie

