Swaps enzo

Heel erg bedankt allemaal voor het swappen (zie hieronder)! Ik ben er erg blij mee! πŸ˜€

Deze week was swapweek, want ik kreeg van Lies deze mooie spulletjes.

Een supermooie zelfgemaakte tassel-sleutelhanger, een sleutelhanger met een geweldige kraal (waar ik een ketting van ga maken, want vind hem te mooi om aan mijn sleutelbos te hangen πŸ˜‰ ), een geluksflesje en nog meer leuke dingetjes! Hartstikke bedankt voor het swappen, Lies! πŸ˜€

Lies heeft van mij een blokje met omslag en een portemonneetje gekregen. Gelukkig was ze daar ook blij mee!

Van Monique kreeg ik zomaar dit pakketje met mooie stofjes en lintjes, in mijn favoriete kleur! Is dat niet lief?!
Hartstikke bedankt, Monique!

Verder ben ik vandaag druk bezig geweest met mijn nieuwe stofjes, ik heb allerlei spulletjes gemaakt voor op de trippelentrappelsite!
Ik ben van plan om ze dit weekend op mijn blog en site te zetten. πŸ˜€

En dan heb ik ook nog een paar nieuwigheidjes πŸ˜‰ op trippelentrappel.nl gezet.
Naast een gastenboek (I loooooove berichtjes, hint, hint! πŸ˜‰ ) en een poll (vullen jullie hem allemaal even in? hihi… πŸ˜€ alvast bedankt!) kun je je nu ook aanmelden voor de enige echte πŸ˜‰ trippelentrappelnieuwsbrief!
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, zoals gewoonlijk! πŸ˜‰

4 reacties op “Swaps enzo

  1. Ik kreeg vandaag je kaartjes, wat snel! De kaart komt op m’n prikbord en voor de visitekaartjes moet ik nog een slimme bestemming kiezen. Groetjes Carolien

  2. Wat een leuke kadootjes! πŸ˜‰ haha
    Nog even ere wie ere toekomt, de mooie paarse kraal met bloemen is gemaakt door Patricia van Cocobeads. πŸ™‚

    Ik heb zelf geen blog dus kan jullie niet laten zien wat ik kreeg, maar gelukkig staan er linkjes in het blogje. Ben er zeker heel blij mee, Ze hebben een ere plekje in mijn dingen-waar-ik-blij-van-word kastje!

    Lfs Lies en fijn weekend!

  3. wat een leuke spulletjes heb je allemaal gekregen zeg echt leuk! En ik hop nu even naar trippel en trappel en ga is even het e.e.a. invullen!

Geef een reactie

