Ketting met vilt en buttons

Weer eens wat anders… πŸ˜‰ Sinds lange tijd heb ik vandaag weer een ketting gemaakt, alleen qua stijl is hij heeeeel anders dan wat ik van mezelf gewend ben. πŸ˜€
Hij is gemaakt met vilten kralen (zelf gevilt vandaag *trots*), rubberen ringetjes, buttons (ja, echt! πŸ˜‰ ), handgemaakte glaskralen van Nancy en Wanda (herkennen jullie ze, dames?) en hier en daar een Swarovskietje en een bloemkelkje.

Ik vind hem eigenlijk best heel erg leuk geworden! πŸ˜€ *al zeg ik het zelf* πŸ˜‰

Het was een productief dagje vandaag, want naast deze ketting heb ik nog wat leuks gemaakt, wat ik binnenkort ga verloten.
Dus houd mijn blog in de gaten. πŸ˜‰

P.S. Willen de dames waarmee ik geswapt heb en die hun adres nog niet hebben gemaild, dit nog even doen? (hoeft niet, mag wel) πŸ˜‰

13 reacties op “Ketting met vilt en buttons

  1. nou vind hem mooi geworden hoor en over dat vilten, daar hoor ik de laatste tijd steeds meer over, geen idee wat het is! Ik hou het voorlopig maar bij kant en klaar vilt!

  2. Wat een geweldig leuke ketting zeg! Hoe heb je nou die buttons verwerkt? Zit er een kettelstift achter of heb je die ringetjes op een andere manier bevestigd? Of is dat het geheim van de smid c.q. Nicole?

  3. erg leuk geworden hoor!
    zeker de combinatie van alle verschillende materialen .
    ik heb ook nog wol liggen om te vilten maar moet nog een beetje moed verzamelen om te beginnen…..

  4. Wow! Hij is prachtig!!! En niet geprikt? πŸ˜‰ Echt, ontzettend mooi joh!!! En gevonden hoor!! hihi! Knuf!! Nancy

  5. Hij is superleuk!!! Vind ‘m juist wel heel erg passen bij wat je nu maakt.

    ‘T is ook geen swarovski, hΓ¨! hihi, maar echt heel leuk geworden.
    Was het vilten leuk om te doen?
    Lfs, Lies

  6. Pingback: Viltarmband en dog tags « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

