Sjaal

De sjaal is klaar! ๐Ÿ˜€

Het is een smalle sjaal geworden (meer voor binnen dan voor buiten ๐Ÿ˜‰ ), gemaakt met mijn nieuwe stofje (en effen rose stof).

Nadat ik de stofjes aan elkaar genaaid heb, heb ik rondom een randje gemaakt met de festonsteek (wรกt een werk zeg… pfoei… ) en daarna heb ik aan de onderkantjes een schulprandje gehaakt. Eigenlijk wilde ik dat schulprandje rondom, maar ik was bang dat het dan toch te druk zou worden, dus daarom heb ik het hier maar bij gelaten (en niet omdat het zooooveel werk is hoor. echt niet! ๐Ÿ˜‰ ).

Vriendlief vind hem erg leuk geworden (en dat wil wat zeggen, hihi… ๐Ÿ˜‰ ) en ik ben er zelf ook helemaal blij mee!

(Enne, een keer geen paars gebruikt, is dat niet knap?! haha…) (alhoewel het achtergrondje van de bloemetjesstof best voor donker lila-achtig kan doorgaan… ๐Ÿ˜‰ )

14 reacties op “Sjaal

  1. Erg leuk geworden! En mooi gelijkmatig, die festonsteek.. ; wat moet dat een tijd hebben gekost! Maar het is echt helemaal af!
    Groetjes, en een fijn weekend,
    Gertie

  2. Jeetje wat een werk ja, zo’n rand aan de zijkanten, maar wat is ie leuk geworden!!! En wat een mooie kleurtjes, wow!!!!! ๐Ÿ˜‰ Echt, heel erg leuk!!!

  3. Dank voor je reactie! Ben benieuwd of het me gaat lukken met de tas vanmiddag, spannend!
    Leuke sjaal heb je gemaakt, dat stofje is echt schattig. Die festonsteek maakt het wel heel mooi af!

  4. mooi resultaat deze sjaal! nu heb je het tenminste lekker warm EN een leuke sjaal om, als het buiten guur is en waait ๐Ÿ˜€

  5. Pingback: Vilten mandjes « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

