Creatief boekhouden?

Nee, dat gaat niet samen… πŸ˜€

Hoewel, ik ben anders wel errug creatief (al zeg ik het zelf, ahem… πŸ˜‰ ) Γ©n ik ben een studie “Praktijkdiploma Boekhouden”Β aan het volgen met maar liefst 6 examens. *slik*

Tot nu toe gaat het prima, vandaag ben ik 2,5 uur aan het zwoegen (nou ja…) geweest op het hoofdstuk over duurzame productiemiddelen en afschrijving, met daarna inzendopgaven en daarvoor heb ik tadaaa…. een 9 gehaald! πŸ˜€
En dat moet ik toch even kwijt, πŸ˜‰ want deze opgave was een soort verzameling van alles wat ik heb geleerd, dus ik ben op de goede weg. Whoei!
Mijn eerdere cijfers waren een 10, 10, 9, 10 en nu dus weer een 9. Jippie!

Zo, weten jullie weer wat meer over mij. Hadden jullie vast niet gedacht he, dat ik zo’n “saaie” opleiding kan combineren met creatieve dingetjes. Gaat best goed eigenlijk.

De volgende post wordt weer een creatieve, ben bezig met een leuk sjaaltje. Bijna af! πŸ˜€

10 reacties op “Creatief boekhouden?

  1. wow alleen maar 9’s en 10’en :O super goed joh! En ik ben erg benieuwd naar je volgende creatieve uitspatting πŸ˜€

  2. gefeliciteerd met je goede cijfers Nicole! Je had al eens uitgelegd dat je lesstof vooral “begrijpen” betekent en geen “stampwerk”, dus jij begrijpt je lesstof prima! πŸ˜€ Keep it up πŸ˜€
    Ben ook benieuwd naar je sjaaltje πŸ™‚

  3. Yeah!!! Alweer een 9!!! Goed joh!!! Mijn ‘kadootje’ ligt hier nog hoor πŸ˜‰ hopelijk is het gauw bij je πŸ™‚

  4. Superresultaten, Nicole, en lekker motiverend. We sluiten die opleiding toch wel af met een feestje, hΓ¨ ! πŸ˜‰

Geef een reactie

