Vilten mandjes

Ik had nog wat dik wolvilt over van mijn tas en daar heb ik twee leuke, kleine mandjes van gemaakt.

De eerste met een festonsteek (was ik die niet beu nadat de sjaal klaar was? 😉 ), helemaal met de hand inelkaar gezet.

En de tweede met een stoffen binnenkantje, de ene helft met het naaimachine en de andere helft met de hand gedaan.

Ik deed nooit zo veel met vilt, maar ik vind het eigenlijk toch wel errug leuk…
Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar het tweede mandje, en die van jullie?

3 reacties op “Vilten mandjes

  1. Ze zijn ontzettend leuk!!! Ik weet niet goed welke ik het leukst vind.. de eerste is heel speels! In de tweede past meer in, denk ik? En dan met de hand, pff… wat een werk 😉 Maar de moeite waard! *knuf*

Geef een reactie

