Nieuwe postkaarten

Gisteren kwam (naast mijn lieve vriendinnetjes (zie hieronder)) ook mijn bestelling langs!
Ik had leuke postkaarten besteld met mijn nieuwe banner erop en de tekst “Make every day a happy day!”
Op de achterkant dezelfde banner en mijn blogadres.
Deze kaarten zijn dus perfect om te versturen, er staat nl. geen (nou ja, weinig 😉 ) reclame op. 😀

Natuurlijk wil ik jullie mee laten delen in mijn vreugde 😉 en daarom verloot ik 3 pakketjes onder alle reacties.
In een pakketje zitten 3 van mijn nieuwe postkaarten, 2 postkaarten met een tekening die Tahira voor me heeft gemaakt(ook zonder reclame) en een handgemaakt, bestempeld notitieblokje. Je hoeft alleen maar hier een reactie achter te laten.

Op zondag 17 oktober a.s. maak ik de drie winnaars bekend.
Enjoy!

[Edit] En de winnaars zijn… Gertie, Nicole en Maya! Gefeli dames! 😀

22 reacties op “Nieuwe postkaarten

  1. Ha Nicole!!
    Je weet elke keer weer erg leuke dingen te vinden/maken voor een verloting!!
    De kaarten zien er te gek uit, zowel die met je banner als die met de tekening van Tahira. En het blokje.. erg lief! Dus ik hoop dat ik dit keer een van de drie gelukkigen ben 😉
    Groetjes en nog een hele fijne zondagavond,
    Gertie

  2. Wat een mooie postkaarten, echt super mooi!
    Ik wil heel graag een kansje wagen om dit te winnen!
    Het notitieblokje is ook mega schattig.

    x Inge

  3. ze zijn erg mooi geworden nicole! En leuke uitspraak ook 😀 vistaprint heeft altijd van die leuke dingen he 😉 moet ik echt uitkijken om niet elke x weer dingen te bestellen haha.

  4. Wat weer ontzettend origineel….dat je elke keer weer iets nieuws kan bedenken…
    Dus ik doe graag mee

  5. Wat onwijs mooie kaarten. Heb je ze gemaakt om bij je bestellingen mee te sturen of kaarten voor de verkoop in je shopje?!!
    Die stempel vind ik ook super!! Zie allerlei mensen mooie dingen maken met stempels, het lijkt me leuk om daar eens mee te gaan werken

    Fijne zondag, en ik hoop dat ik iets win! LEUK LEUK.
    GRoetjes MArgrietha

  6. wat leuk die kaartjes. ik vind het ook leuk om iemand te verrassen met een kaartje. kleine moeite toch? ben benieuwd of ik dit keer bij de gelukkige hoor!!!

  7. Dat is leuk zou ze graag willen maar ja als je toch nooit wat windt.

    Groetjes marion

  8. Wat ontzettend leuk! Ik ben blij dat ik je blog heb gevonden. Je geeft me crea-kriebels. Tnx!
    Mieke

  9. Gertie schreef: “Je weet elke keer weer erg leuke dingen te vinden/maken voor een verloting!!
    De kaarten zien er te gek uit, zowel die met je banner als die met de tekening van Tahira. En het blokje.. erg lief! Dus ik hoop dat ik dit keer een van de drie gelukkigen ben.”:

    Woord voor woord mee eens !! 🙂

  10. Owh die kaarten zijn echt leuk. Allebei. Ze zouden perfect zijn om mijn agenda voor volgend jaar op te leuken ;). Dan ga ik je met trots elke keer laten zien als mijn agenda opengaat. Hoop dat ik bij een van de drie zit.

  11. Ik doe niet mee hoor, heb ze al hihi! Maar ik wil alleen even zeggen dat ze in het echt nog veeeeeeeeeel mooier zijn 😉 Tot gauw weer!!!! Knuf, Nancy
    ps. mijne nog niet binnen hoor!

  12. Wat leuk zo met je banner erop zeg! En natuurlijk win ik ook heel graag een pakketje met die schattige kaartjes en noteblokje 😀

  13. Pingback: Je kunt nooit genoeg labeltjes hebben… « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

