Je kunt nooit genoeg labeltjes hebben…

… daarom heb ik gisteren een hele voorraad gemaakt!

Gisteren ben ik met vriendlief gaan winkelen in Den Bosch, met de verwachting om heeeeel veel te kopen, ๐Ÿ˜‰ maar winkelen is zo simpel nog niet, want ik kwam thuis met alleen maar een stofje en twee stempeltjes. De stempeltjes heb ik gelijk gebruikt op de labeltjes die ik ’s ochtends had geponst. Zoekplaatje… ๐Ÿ˜€ de paddenstoeltjes en het molentje/vrouwtje zijn nieuw. Nou hoor je mij niet klagen dat ik te weinig heb gekocht hoor, (alhoewel een nieuwe tas ook hoog op het lijstje staat) het was in ieder geval erg gezellig, winkelen met vriendlief รฉn lekkere warme chocomel met slagroom en een appelbol opsmikkelen. Jummie!

De doos waar de labeltjes in liggen had ik een tijdje geleden al besteld, maar ik had nog niks leuks om erin te doen (misschien voortaan รฉรฉrst bedenken waar ik zo’n doos voor nodig heb, voordat ik er een koop? ๐Ÿ˜€ (Maar hij is zo leuk met al die vakjes!)).ย  Mijn Swarovski’s zitten ten slotte al in een andere mooie doos, ik maak (helaas) geen glaskralen die er in kunnen en van de Crystal Banglehangertjes heb ik er maar 2 op voorraad… dat vult dus ook niet echt. ๐Ÿ˜‰

Vorige week heb ik (alweeeer ๐Ÿ˜‰ ) een blogverlotinkje gedaan, met mijn nieuwe postkaarten. De winnaars zijn bekend: Gertie, Nicole en Maya.
Mailen jullie me je adres? En als je het leuk vindt, doe ik ook nog wat leuke labeltjes erbij. ๐Ÿ˜€

14 reacties op “Je kunt nooit genoeg labeltjes hebben…

  1. Heerlijk toch zo’n doos met vakjes! Daar word je instant blij van. Maar zo met labeltjes gevuld is ie wel extra leuk! ๐Ÿ™‚

    Is je koopstop alweer voorbij? ๐Ÿ˜‰

    Lfs, Lies

  2. @ Lies: Koopstop… eehmmm… tsja…. eigenlijk niet. Maar soms moet je een uitzondering maken, he. ๐Ÿ˜‰

    @ Nicole: een andere Nicole heeft gewonnen, dat kun je zien aan de link naar haar blog die onder haar naam zit.

  3. wat mooie die labels. hoe maak je die? is het moeilijk en heb je veel materiaal nodig?

    groetjes Saskia

  4. Ik ben verliefd op je labeltjes… Je maakt ze altijd zo schattig en die kleurtjes wordt je zo vrolijk van!

  5. Ik vind de labeltjes zo leuk. Ze liggen hier nog steeds mooi te zijn, vind het jammer om ze te gebruiken.
    De doos is trouwens ook super!

  6. wat een schattige labeltjes Nicole! Je bent leuk bezig geweest met je nieuwe ponsjes ๐Ÿ˜€ Leeuuk doosje ook!

  7. Wat leuk. Ik heb gewonnen! Echt gaaf!!! Dank je wel naamgenootje ;). Ik zal je mijn adres even mailen;)

    Wat zijn die labeltjes trouwens onwijs gaaf!!! Dus als je die erbij wilt doen ๐Ÿ˜ณ

  8. Leuk, vooral ook de paddestoel!! En de doos is heel mooi, waar heb ik die toch eerder gezien ๐Ÿ˜‰ Ziet er echt heel erg leuk uit zo!! knuf, Nancy

  9. Supermooi! Maar waar koop jij die label pons eigenlijk? Ik google me suf, maar kom alleen maar op obscure webwinkeltjes terecht. ๐Ÿ˜ฎ

    Groetjes, Mieke

  10. @ Mieke: de labelponsen heb ik bij de Pipoos (de grote en de kleine) en bij scrapbookdepot.nl gekocht(de ieniemienie en daar hebben ze ook handige gaatjestangetjes (resp. 6mm en 3mm)).

  11. Grote genade, ik heb al even gekeken bij scrapbookdepot.nl en daar hebben ze echt veel!!!! Bedankt voor de leuke link.

    Groetjes, Mieke

Geef een reactie

