Minimeeting!

Vandaag had ik een minimeeting met Nancy en Wanda bij mij thuis.

Het was supergezellig (kan ook niet anders met zulke lieve vriendinnetjes)!
We hebben lekker gekletst en ik ben erg verwend met lieve kadootjes…

Van Nancy heb ik een Hello Kitty schrift gehad en een supermooie Matroesjkaย van stof (zo moooi!), een boel Zpagettibolletjes, een applicatie, een gehaakte tashanger (zo cute!), zelfgemaakte kralen en een tasspiegeltje. Van Wanda heb ik een superlieve, zelfgemaakte kraal gehad met mijn lieve hondje er op. ๐Ÿ˜€
Bedankt dames! ๐Ÿ˜€

Natuurlijk had ik zelf ook kadootjes, maar die ben ik vergeten om op de foto te zetten. (o.a. mandjes, lintjes en crystal bangles).

Het was (wat mij betreft ๐Ÿ˜‰ ) voor herhaling vatbaar! ๐Ÿ˜€
En natuurlijk is zo’n dag weer veel te snel voorbij… ๐Ÿ˜‰

9 reacties op “Minimeeting!

  1. Het was supergezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Volgende week ben ik er weer en blijf ik eten hihi ๐Ÿ˜‰ Jouw ontzettend leuke kadootjes zal ik wel op de foto zetten! ๐Ÿ™‚

  2. gaaf zeg!!! ๐Ÿ™‚
    zat zelf te denken om binnenkort eens een craftyswap (mini) meeting dag te organiseren…

    is dat wat denk je? ๐Ÿ™‚
    lijkt mij supertof!

    liefs karin

  3. Ik moest vandaag nog aan je denken! Er is zondag een handwerk uitverkoop in het Fatimahuis in Roosendaal (Dr Schaepmanlaan 93). Na mijn cursus kwam er een dame van rond de 80 en haar man en die gingen allemaal handgemaakte spullen uitstallen. 41 jaar hebben ze een handwerkclub gehad die nu stopt. Ik heb vast een mooi schort gekocht voor de opening morgen (ik zal morgen een foto bloggen) maar als je niets hebt morgen moet je echt even gaan kijken joh. Veel ouderwets haakwerk, breiwerk, naaiwerk en garen en katoen voor een prikje.

    Liefs!

  4. Pingback: Nieuwe postkaarten « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

  5. Wat ik vooral zo leuk vind, is dat steeds meer internetvriendschappen ook IRL-vriendschappen worden. ๐Ÿ™‚
    (Toch eens doorgeven aan Beatrix? ;))

  6. Leuk om te lezen dat het zo gezellig was! En wat een leuke cadeautjes hebben jullie gegeven en gekregen ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

