Horloge eeh… armband

Allereerst allemaal een geweldig gelukkig, gezond én creatief 2010 gewenst! 😀

Gisteren heb ik deze armband gemaakt, van een horlogebandje… ik had dat bandje nog van lang geleden toen ik zelf een sieraden- en kralenwinkel had. Nu wordt hij dan eindelijk eens gebruikt, zij het niet als horloge, maar als armband. En eigenlijk vind ik dat nog veel leuker. 😀

Ik heb hem versierd met zilveren kraaltjes, zoetwaterparels en grote Swarovski’s.

Hij past perfect bij de ketting van een paar berichtjes hieronder (en dat was ook de bedoeling). 😉

First of all I want to wish you a happy, healthy and creative 2010!

Yesterday I made this bracelet from a watchband I still had lying around from when I owned a jewelry- and beadshop a long time ago.
It’s made with silver beads, freshwater pearls and Swarovski’s. And it matches the necklace from a few posts below. Which was just the intention. 😉

2 reacties op “Horloge eeh… armband

Plaats een reactie