My first stamps :) en winnaar verloting!

Vroeger toen ik klein was πŸ˜‰ kreeg ik mijn eerste stempelsetje…
Een huisje met stempeltjes van My Melody.

Sinds een tijdje heb ik het weer van zolder gehaald en staat het in mijn nieuwe kralenkamertje te pronken. Ik ben er nog net zo blij mee als vroeger.
Waar een kind mens al niet blij van kan worden he. πŸ˜€

En dan nu het belangrijke deel… πŸ˜‰
De winnares van de verloting van 2 berichtjes hieronder is geworden…

Wietske! Gefeliciteerd! πŸ˜€ Ik hoop dat je er blij mee bent!
Iedereen bedankt voor het meedoen! Ik vond het errug leuk te lezen wat jullie wel en niet leuk vinden aan mijn blog!

2 reacties op “My first stamps :) en winnaar verloting!

  1. Heel erg leuk! Ik krijg stiekem ook wel kriebels om eens te gaan stempelen. Teken jij – met uitzondering van de creaties van Tahira – alles zelf of gebruik je ook het wereldwijde web πŸ˜‰

Geef een reactie

