*100ste post* *Verloting!* *Gesloten*

*blij* Dit is mijn 100ste blogberichtje! Jeej! 😀
Om dat te vieren met jullie, doen we weer een verloting. Want: wat je deelt, wordt altijd meer!

Wat kun je winnen?
– Deze Portemonicx van lila ribstof, met aan de binnenkant lila stof bestempeld met Chibi geisha’s. Afmeting ongeveer 15 x 13 cm.
– Een lieve Chibistempel
– Een bestempeld blokje
– 6 bestempelde organzazakjes (3 grote, 3 ieniemienie’s)
– 6 handgemaakte, bestempelde tags
– Bestempeld lintje
Alles is natuurlijk bestempeld met Chibi’s. 😉

Wat moet je ervoor doen?
Bijna nicx eeh… niks. 😀
Laat een blogberichtje achter waar je in schrijft wat je van mijn blog vindt (wat vind je leuk of wat niet) en waarom jíj de verloting moet winnen.
Op woensdag 6 januari a.s. maak ik de winnaar bekend. (De verloting gebeurt via een random generator, dus het heeft geen zin om me om te kopen… proberen mag natuurlijk altijd. hihi… 😉 ).

Enjoy!

*Happy* This is my 100th blogpost! Jeej! 😀
To celebrate that with you, I’m having another give-away.

What can you win?
– A handmade lilac purse with a lilac lining, stamped with Chibi geisha’s (size approx. 15 x 13 cm.)
– A cute Chibi stamp
– A stamped noteblock
– 6 stamped organza bags (3 large, 3 small)
– 6 handmade, stamped tags
– Stamped ribbon
And ofcourse everything is stamped with Chibi’s. 😉

What do you have to do in order to win?
Almost nothing! 😀
Leave a comment on this post and tell me what you like or dislike about my blog and why you have to be the winner of this give-away.
On January 6th I will announce the winner. (I’ll use a random generator to pick a winner, so there’s no need to bribe… ofcourse you can always try… lol 😉 ).

Enjoy!

[edit] En de winnaar is… Wietske! Gefeliciteerd! 😀

[edit] And the winner is… Wietske! Congratulations! 😀

24 reacties op “*100ste post* *Verloting!* *Gesloten*

  1. Leuk, een verloting! Ik ben dol op je stempels en vind de dingen die maakt prachtig. Geen idee wat er nog beter kan!

    Oh ja, en ik zou de winnaar moeten zijn van je verloting ik vaak leuke dingen maar voor andere mensen maar nooit iets zelfgemaakts terug krijg 😦

    groetjes, Marieke

  2. Alle dingen die jij maakt zijn super..
    Nog geen enkele keer gehad dat ik iets niet mooi vond.
    Super blog heb je gewoon!

    Waarom ik de winnaar zou moeten zijn, omdat als ik deze dingetjes win ik ze aan iemand zou geven die ze ook super leuk zou vinden en wel een opfleuretje kan gebruiken!

  3. haaahah, nou zoals je weet ben ik gek op je spulletjes.
    Ik heb al diverse dingen bij je gekocht om te verkopen in mijn winkeltje.

    Waarom ik moet winnen? Dan hou ik alles voor mezelf.
    Ga ik me eigen eens verwennen, ben daar aan toe.

    Groetjes Pieternel

  4. Hoi hoi,

    Je blog is helemaal te gek, super, wow! Wat kan ik nog meer zeggen! 😉 Net zoals al je spulletjes die je verkoopt! En jou omkopen, ik zou niet durven…… maar als ik win, beloof ik je om eindelijk met stempelen te gaan beginnen en uiteraard bij jou mijn stempels te kopen ;-0 En ja, misschien ga ik dan eindelijk ook eens iets verkopen haha!

    Groetjes Nancy en een super, spetterend, maar ook veilig, uiteinde, dat moet zeker lukken in jullie nieuwe huis!!

  5. Ha Nicole, gefeliciteerd met je 100ste post op je geweldige blog!!!
    Ik vind het altijd leuk om te zien wat voor creatieve spulletjes je maakt en je brengt ook altijd met humor… ben ik ook gek op!
    Dus ga vooral zo door… op naar de 200 berichtjes(en nog verder, hihi).

    Een verloting is altijd leuk, maar ik hoef niet te winnen. Ik ben een tevreden mens, blij met de dingen die ik heb. Bovendien heb ik al wel eens iets van jou gekregen (al dan niet via een verloting), dus wat mij betreft mag je een ander gelukkig maken met deze leuke spulletjes.

    Fijne jaarwisseling alvast gewenst en dat het nieuwe jaar veel moois mag brengen!

    XX Petra

  6. oh wat gezellig en leuk een loting! daar ben ik altijd wel voor te vinden! Ja, moet ik nog zeggen wat ik ervan vind?? Supervrolijk en je maakt hártstikke leuke, lieve dingen!! Daar wil iedereen wel wat van winnen natuurlijk *en gaat nu uitzoeken hoe ze zo’n random-ding kan beïnvloeden* haha

  7. Net de kerstdagen achter de rug, het spetterende oud en nieuw komt nog en jij gaat nog even door met feesten, hartstikke leuk zo’n verloting! Super en aangezien jij enkel maar leuke dingetjes hebt om te verloten is het extra leuk! om mee te doen!

    Als ik jou gemaakte spullen ziet, wil ik zelf ook direct aan de crea…helaas heb ik t best drukjes met mijn nieuwe baan, maar de winter is nog niet om……

    Succes allen!
    Wie er ook wint….alvast van harte, want je wint wel iets leuks en veel plezier ermee!

    groetjes monique

  8. Nicollie

    Steeds maak je originele creatieve en toffe stukken. Ik heb ook al het een en ander gekocht omdat het zo steeds leuk is om ze gewoon te hebben. Ik hoop dat we steeds meer zaken gaan zien van je want je bent heel goed bezig)))))

    Waarom ik misschien de prijs zou moeten winnen, wel…ik ben jarig op 8 januari en misschien is het wel leuk als verjaardagsgschenkje)))))

    Groetjes een fijn eindejaar enne ik zou je 1 tip geven…doe zo verder))))))

    Groetjes Fanny

  9. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Je blog is erg leuk, goed verzorgd en mooie kleuren die passen bij de dingen die je maakt.

    Waarom ik zou moeten winnen? Nou, heel simpel, ik heb een kleintje in mijn buik dus technisch gezien maak je dan niet 1 maar 2 mensen blij! 😉

  10. Wat een geweldige verloting weer!
    En wat ik leuk vind aan je blog is dat ik kan zien waar je allemaal zo mee bezig ben en ook nog zelf nieuwe ideeen opdoe. en ik vind je stempels zo geweldig 🙂
    en wat ik niet leuk vind is dat ik elke keer denk hebben hebben hebben!!! en dat niet altijd gaat 😛 hahah.

  11. Hoi hoi,

    via je website kwam ik hier. Leuke gezellige blog. Ik zal zeker vaker een kijkje komen nemen.

    en waarom ik zou willen winnen: ik ben 6 januari jarig en zou het een leuk kado vinden.

    Fijn weekend.

    Helen

  12. Ik vind het altijd leuk om op jouw blog te neuzen, omdat het erbij mij voor zorgt dat ik weer eens buiten mijn scrapgedachten ga denken en doen.

    Verder is je blog niet te druk, wat er voor zorgt dat ik ook sneller terug kom.

    Groetjes,

    Esmé

  13. JOEHOOEE *waves*!! HAPPY NEW YEAR!!!

    Ik heb je posts bijgehouden alleen weinig tijd gehad om comments achter te laten! Je huisje ziet er supercool uit! Echt heel leuk! Love the colors haha! Ik wens je al het geluk toe!!

    Man! Je verloting is echt cool! Ik hoef niet mee te doen hoor ^_^! Ik gun de chibi’s wel een plekje bij iemand anders hehe ;D. De winnaar gaat idd superverwend worden haha!

    Have fun & Stay Creative!!

  14. Dit is mijn eerste berichtje op een blog (hihi, voelt gewoon een beetje vreemd). Ik kwam op je blog terecht via je website waar ik overigens gisteren allemaal leuke spulletjes vanaf heb besteld. Ik kan alleen maar zeggen: ‘wat een creativiteit!’. Je zit in mijn ‘favorieten’.

    Enne….alle geluk en creativiteit voor 2010.

  15. ik zag dat ik nog vergeten was te schrijven waarom ik zou moeten winnen…..eigenlijk weet ik dat ook niet, eigenlijk gun ik het alle anderen ook. Maar mischien omdat ik helemaal gek ben van je chibi-girl en geisha 😀 en anders omdat ik wel wat positiefs kan gebruiken nu ik voor het tweede jaar met het begin van het nieuwe jaar ziek ben en het jaar daarvoor van de trap gevallen met oud&nieuw dus al drie jaar geen goed begin van het nieuwe jaar!!! op naar volgend jaar en hopen dan op een betere start van 2011 😀

  16. tja je hebt weer een goed start dit jaar met je verrassingen en blogs,altijd fun om te lezen net als het maken van een zeepketting met je spulletjes…tja waarom zou ik winnen???Geen idee eigenlijk of toch een oppertje ofzo….
    Ach ik gun het iedereen…..maar het portotje…daar zwijmel ik wel bij

  17. weet je wat ik nou niet leuk vind aan je blog incl. alle foto’s?? dat je er zo hebberig van word en naar je site gaat en gelijk 60 zeepjes gaat bestellen! en steeds blijf kwijlen (sorry, heb er geen ander woord voor) naar die portemonnees! ik vind ze zoooooo lief.. ben nog steeds aan t twijfelen of mijn eigen portemonee het wel aankan om een nieuwe erbij te kopen.. misschien krijgen ze wel ruzie 😛

    maar ik vind het super dat je een blog bijhoudt (waar haal je de tijd vandaan??) en dan ook nog eens een verloting doet!

    en waarom ik moet winnen? ten eerste.. ik moet niks.. en ten tweede, ik doe niet aan winnen! maar als het toch gebeurt.. misschien omdat ik oooo zoooo lief ben???:P:P:P:P:P hihi! we gaan vrolijk het jaar in!

    veel succes!!
    liefs sjoukje

  18. Kwam toevallig via het sieradenforum op deze ‘wedstrijd’.

    Waarom ik moet winnen? Omdat ik het portemonneetje zo lief vind!!

    Wilanka

  19. hoihoi, leuk, een verloting! ik kan niet vertellen waarom ik zou moeten winnen, wel dat ik heel blij ben met de spullen die je tot nu toe voor me hebt gemaakt. Ik heb nu 2 verschillende stempels en bedrukte zakjes en nog wat tags. Ziet er erg goed uit en ik ben altijd benieuwd naar nieuwe artikelen die ik als promotie weer kan gebruiken voor mijn webshop. I´l be watching you 🙂

  20. Nou, dan hier mijn eerste reactie op deze blog. Sinds begin dec. lees ik hier mee. Lijkt me leuk om wat van jou te winnen! Ik heb al lovende dingen gehoord viavia, en ga binnenkort ook wat stempeltjes bij je bestellen. Succes met al je creatieve maaksels!

  21. ik mag van mama kijken op je site en hier.
    en vind je beurs zo mooi….spaar heel hard
    of vraag als ik jarig ben.
    groetjes truus (mijn mama is froukje)

  22. Beste Nicole,

    Alles aan jouw site is leuk, voor ik jouw site bezocht had, had ik nog nooit geen zeepketting gemaakt, die van jou was op het hele internet de mooiste! Ook stempelde ik nooit, nu maak ik van alles en nog wat mooi met stempels.
    Heb ik even geen creatief idee? Kijk even op Nicx en mijn hoofd zit vol met creativiteit.
    Nicole, alles is leuk, maar jij kunt gewoon prima alles en op kleur combineren! Groeten Pleunie
    enne….gefeliciteerd met je 100e blogberichtje!! Winnen is natuurlijk altijd leuk!

  23. Ik kijk altijd even op jou blog als ik inspriratie nodig heb. Dan krijg ik meteen zin om zelf aan de slag te gaan. Alleen dat gaat nu niet zo snel lukken, want ik ben net verhuisd en alles zit nog in dozen 😦
    Dus tot dat ik alle dozen heb uitgepakt laat ik mij graag inspireren door jou creaties

    groetjes wietske

  24. Pingback: My first stamps :) en winnaar verloting! « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

